DUPĂ VÎNZĂRI DE PESTE 70 MILIOANE BUCĂŢI LA NIVEL MONDIAL ŞI VENITURI DE PESTE 800 MILIOANE USD,  Grătarul Foreman îşi face, în ţara noastră, debutul pe piaţa Europei Centrale şi de Est

A.S.
Media-Advertising / 19 mai 2011

Home-Source Ltd, distribuitor exclusiv pe Europa Centrală şi de Est pentru producătorul de aparatură electrocasnică Salton inc., va lansa Grătarul George Foreman în România, în toamna anului 2005, susţinut de o campanie promoţională de proporţii, demarată înainte de perioada de vînzări de dinaintea Crăciunului. Home-Source Ltd se află în prezent într-o fază de discuţii cu comercianţi de marca de pe piaţă şi a finalizat planurile de lansare pentru a aduce pe piaţa locală unul dintre cele mai puternice brand-uri din lume.

Grătarul fără grăsimi George Foreman, promovat şi garantat de legendarul sportiv american, fost campion de box la categoria grea, s-a vîndut în peste 70 milioane bucăţi la nivel mondial, de la lansarea sa în Statele Unite, în 1995. De atunci, s-au vîndut în medie peste 8 milioane bucăţi pe an în Statele Unite, acesta devenind produsul electrocasnic numărul 1 cumpărat în Statele Unite înainte de Crăciunul din 2004. În afara graniţelor SUA, grătarul "Foreman" a atins cifre de vînzări remarcabile din Asia de Sud-Est pînă în America de Sud, iar de curînd şi-a repetat povestea de succes în Europa de Vest, unde a fost lansat în Marea Britanie, Spania, Italia, Franţa şi Germania. România reprezintă prima fază a unui proiect în derulare, iniţiat de Salton şi Home-Source în Europa Centrală şi de Est.

După succesul internaţional al acestui produs, reacţia comercianţilor de marcă din România a fost pozitivă. Acordurile de achiziţionare vor fi încheiate pentru trei modele de grătar la începutul lunii iunie, iar produsele vor sosi în magazine spre jumătatea lunii octombrie 2005.

"Propunerea făcută comercianţilor din România este clară", a declarat un reprezentant al Home-Source Ltd, adăugînd: "Cînd comercianţii din Marea Britanie au rămas fără grătarele George Foreman în 2004, întreaga piaţă a produselor electrocasnice a înregis-trat scăderi semnificative în cifrele de vînzări. Produsul atrage clienţii în magazine şi creşte suma medie cheltuită de consumatori în magazine. Sîntem încîntaţi să pătrundem în Europa Centrală şi de Est prin România şi vom folosi lansarea din România ca un prim pas într-o lansarea regională de proporţii".(

Grătarul George Foreman Grill face parte dintr-un grup mai larg de produse de înaltă calitate din portofoliul Salton care urmează să fie distribuite de Home-Source Ltd. Gama de produse include prăjitoare de pîine, storcătoare de suc şi aparate de făcut pîine, aducînd brand-uri globale precum Westinghouse, Beyond, Juan Valdez coffee, Russell Hobbs, Juiceman, Juicelady, Breadman, Melitta, Farberware sau Toastmaster. Home-Source Ltd. intenţionează să lanseze şi alte produse pe piaţa din România în 2005 şi 2006.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

04 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9748
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5640
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2853
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9164
Gram de aur (XAU)Gram de aur401.8405

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
ccib.ro
thediplomat.ro
fleetconference.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb