E.ON Energie România îşi avertizează clienţii să nu ia în considerare şi să nu dea curs mesajelor primite, în ultimele zile, prin intermediul Whatsapp/SMS, în numele companiei, privind necesitatea unei deplasări la magazinele E.ON şi depunerea unei cereri, până la 1 octombrie, pentru a beneficia de schema de sprijin, potrivit unui comunicat de presă remis astăzi redacţiei.
Conform sursei citate, aceste mesaje NU sunt expediate de E.ON Energie România, iar dacă primiţi mesaje care conţin îndemnuri de a completa rapid cereri sau de a accesa link-uri, recomandarea noastră este să NU daţi curs acestor invitaţii!
Specialiştii noştri în CyberSecurity investighează acest incident pentru a identifica şi transmite informaţii utile către instituţiile specializate ale statului care sunt autorizate să ia măsuri pentru prevenirea unor situaţii similare.
În legătură cu schema de sprijin stabilită de către statul român, privind plafonarea preţurilor la electricitate şi gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 - 31 august 2023, găsiţi informaţii corecte şi complete pe pagina noastră de internet, prin accesarea link-ului https://www.eon.ro/plafonare-pret.
Totodată, compania face următoarele precizări:
-ca persoane fizice, nu e nevoie să depuneţi nicio cerere pentru a beneficia de acest sprijin;
-persoanele juridice, în funcţie de domeniul de activitate, pot depune o solicitare online, prin accesarea paginii https://www.eon.ro/clienti-business/cerere-oug119
-dacă este necesar să veniţi în magazinele E.ON, asiguraţi-vă că v-aţi programat vizita care se face exclusiv online, folosind serviciul E.ON eBooking accesând link-ul https://www.eon.ro/programare-online sau la telefon 0265 208 466.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 03.10.2022, 11:05)
Tot ei sunt de vina ca nu sunt profesionisti. Cand era vorba de contractari te suna fel de fel de numere de la ei si de pe la firme subcontractate. Ar trebuie sa sune toti clientii prin centrala dar aia necesita infrastructura.