Agenţia de comunicare Erka Synergy Communication a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri cumulată de 1,4 milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de 2016, se arată într-un comunicat de presă remis Redacţiei noastre.
Creşterea a fost susţinută atât de decizia de a crea un "joint venture"(societate mixtă) cu Creative Luggage, agenţie specializată în marketing digital şi dezvoltare web, cât şi de lansarea operaţiunilor Erka pe piaţa franceză, prin deschiderea unei agenţii la Paris, se mai arată în comunicat.
Conform unui studiu realizat de Forbes anul trecut, Erka Synergy Communication se numără printre primele 30 de agenţii de comunicare din România, ordonate după cifra de afaceri.
În ceea ce priveşte portofoliul de servicii, anul trecut Erka a introdus două noi servicii - design thinking şi outsourcing de personal. Totodată, a finalizat prima etapă de rebranding după joint-venture-ul cu agenţia specializată în marketing digital şi dezvoltare web, Creative Luggage. În plus, începând de anul acesta Erka îşi propune să le ofere clienţilor săi consultanţă în comunicarea schimbărilor legislative privind colectarea şi procesarea datelor personale (GDPR).
"Pentru 2018 ne propunem să atingem pragul de 2 milioane de euro cifră de afaceri şi să introducem noi servicii precum marketing automation. De asemenea, intenţionăm să semnăm parteneriate de interes pentru piaţa franceză, cum ar fi cel cu Prestashop, platforma franceză de dezvoltare de site-uri de tip e-commerce sau cu Reseau Entreprendre, una dintre cele mai mari reţele de antreprenori din Franţa. Din perspectiva joint-venture-ului cu Creative Luggage, ne vom concentra pe definirea culturii organizaţionale şi pe introducerea ultimelor tendinţe în materie de mediu de lucru şi well-being", spune Ruxandra Şerban, fondator şi CEO al Erka Synergy Communication.