"Escada" AG, producător german de articole de lux pentru femei, a înregistrat pierderi în primul trimestru fiscal, întrucât colecţia de iarnă a companiei nu a avut prea mare succes. Pierderea netă a societăţii a fost de 3,9 milioane de euro (5,9 milioane de dolari) în perioada noiembrie 2007 - ianuarie 2008, comparativ cu un profit de 6,9 milioane de euro în primul trimestru din exerciţiul fiscal anterior.
În perioada menţionată, vânzările companiei au scăzut cu 11,8%, la 142,1 milioane de euro.
"Rezultatele financiare au fost afectate în primul rând de răspunsul slab pe care l-au avut clienţii la colecţia de toamnă/iarnă din 2007", au precizat oficilii "Escada".
Încă din data de 20 decembrie, directorul executiv al companiei, Jean-Marc Loubier, declara că această colecţie nu se vinde din cauza culorilor închise în care a fost realizată şi a ţesăturilor prea grele. În octombrie 2007, Loubier, care a devenit director executiv în iunie, l-a angajat în funcţia de designer şef pe Damiano Biella, care a lucrat pentru casa "Valentino".
"Escada" aşteaptă să revină la profit anul acesta, după ce în anul fiscal anterior a avut pierderi de 26,8 milioane de euro.