EURO 2020 se bucură deja de scucces în rândul publicului. Peste 28 de milioane de solicitări de bilete au fost înregistrate până acum pentru meciurile de la UEFA EURO 2020, arătând astfel un nivel de interes nemaiîntâlnit pentru această ediţie specială, prima organizată pe întreg continentul. UEFA Euro 2020, turneu organizat în 12 oraşe din Europa cu ocazia aniversării de 60 de ani, a stabilit un record privind procesul de achiziţie a biletelor.În etapa de vânzare dedicată naţiunilor deja calificate, în decembrie 2019, 8.977.427 de tichete au fost solicitate de către suporteri, cerere de trei ori mai mare decât în aceeaşi fază la UEFA Euro 2016. Contabilizând şi succesul procesului de vânzare pentru publicul general din perioada 12 iunie - 12 iulie 2019, când au fost solicitate 19,3 milioane de bilete, rezultă un total de 28,3 milioane de tichete pentru care fanii au aplicat în platforma UEFA. Disponibile au fost doar 2,5 milioane. Interesul pentru Euro 2020 este de două ori mai mare decât cel pentru UEFA Euro 2016, fiind cea mai mare cerere de bilete din istorie. Cele mai accesibile bilete la meciurile de la EURO 2020, însemnând mai mult de jumătate din totalul acestora, au fost disponibile la preţul de 30 de euro - pentru faza grupelor la Baku, Bucureşti şi Budapesta, şi 50 de euro - pentru aceeaşi fază în celelalte oraşe. Un total de 40.000 de bilete tip "Fans First" la semifinale şi finala din Londra au fost disponibile la un preţ mai mic de 100 de euro. Aceste cifre impresionante reprezintă dovada că fanii întâmpină cu entuziasm ediţia specială a turneului care se desfăşoară în 12 ţări diferite de pe continent, dintre care 8 sunt pentru prima dată gazde ale Europeanului. Finala UEFA Euro 2020, programată pe Wembley, la Londra, pe 12 iulie, a atras cel mai mult interesul fanilor, cu 714.000 de solicitări de bilete, de aproape opt ori capacitatea stadionului. Un alt meci atractiv, Franţa - Germania, din 16 iunie, de la Munchen, a atras 710.000 de solicitări. Aproximativ 64 la sută dintre solicitările de bilete au venit din partea suporterilor din ţările organizatoare. Următoarea etapă de vânzare va începe în aprilie. Fanii celor patru echipe calificate în urma play-off-ului din martie vor putea aplica online la scurt timp după disputarea jocurilor de baraj.
Eventualele bilete rămase disponibile la oricare dintre meciuri vor fi vândute pe principiul "primul venit, primul servit" în apropierea turneului.