BearingPoint, una dintre cele mai importante firme de consultanţă în management şi tehnologie, a avut un nou an puternic în 2015. Firma a raportat o cifră de afaceri de 563,3 milioane de euro pentru întregul an, cel mai ridicat nivel de la management buy-out-ul companiei din 2009, şi a înregistrat un număr record de contracte noi, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Firma de consultanţă a avut un an de creştere profitabilă şi sustenabilă, în special în prima parte a anului 2015, tendinţă care a continuat şi în primul trimestru al anului 2016.
În 2015, BearingPoint şi-a reorganizat activitatea şi a creat trei piloni sinergici: Consultanţă, Soluţii şi Asocieri. Cele trei unităţi colaborează pentru stimularea inovaţiei, a veniturilor sustenabile şi a valorii oferite clienţilor. O mare parte a dezvoltării viitoare se aşteaptă de la unitatea de business Soluţii, care oferă soluţii software pentru rezultate rapide. BearingPoint a investit foarte mult în această unitate, axându-se pe transformare digitală, soluţii de reglementare şi analitică avansată. Ca urmare, comenzile au înregistrat o creştere de 44%. Un alt pas important întreprins pentru a oferi şi mai multe soluţii de tehnologie digitală a constat în achiziţionarea Magenta Advisory, cu sediul în Helsinki, cea mai importantă firmă independentă de consultanţă în management pentru dezvoltarea afacerilor digitale din regiunea nordică.
Peter Mockler, care în anul 2015 a fost reales în funcţia de Managing Partner al BearingPoint pentru a treia oară, declara: "Trăim într-o lume care se schimbă rapid şi trebuie să rezolvăm problemele clienţilor prin soluţii noi, concentrându-ne pe necesităţile specifice lor. Combinarea activităţilor de Consultanţă şi Soluţii, precum şi orientarea către afaceri, ne va ajuta să ne diferenţiem de firmele tradiţionale de consultanţă, software şi tehnologie".
O altă prioritate strategică constă în extinderea BearingPoint la nivel global, prin intermediul alianţelor. Începând cu 14 ţări din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa în anul 2009, compania şi-a extins prezenţa în 35 de ţări, cu peste 10.000 de specialişti pregătiţi să îşi ajute clienţii din întreaga lume. În anul 2015, compania a câştigat contracte cheie în Orientul Mijlociu, şi-a sporit operaţiunile în China, a deschis un al treilea sediu în România şi a construit un Centru comun de Excelenţă împreună cu partenerul său de alianţă ABeam Consulting din Singapore.
"Sunt deosebit de încântat să anunţ că dezvoltarea noastră dinamică a permis BearingPoint să numească mai mulţi noi parteneri în companie în anul 2015 decât în orice alt an. În 2016, vom continua să punem în aplicare strategia noastră şi să menţinem tendinţa de creştere pe care am dobândit-o în ultima partea a anului trecut. Mă aştept ca noua noastră strategie şi investiţiile realizate în ultimii ani să accelereze dezvoltarea noastră în 2016 şi să ne atingem obiectivul ambiţios de a înregistra venituri brute de 1 miliard de euro până în 2020. Vom valorifica prezenţa noastră la nivel global şi vom continua să oferim angajaţilor noştri toată susţinerea necesară. Cel mai important este să avem relaţii strânse cu clienţii noştri şi să fim proactivi în identificarea modului în care îi putem ajuta cel mai bine", a comentat Peter Mockler.
"În România, profitul brut a crescut în 2015 cu aproape 30% faţă de 2014. Anul acesta continuăm să investim în creşterea business-ului, una din iniţiative fiind înfiinţarea centrului digital de excelenţă din România, pentru a încuraja inovaţia, gândirea antreprenorială şi creativitatea", a spus Christian Gurny, Country Leader BearingPoint Romania, conform comunicatului.