Video Advisory 2.0. "sucursala virtuală" a First Bank impementează acordarea de credite negarantate 100% online, opţiune care vine să întregească gama de servicii şi produse oferite de First Bank online, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
Potrivit sursei citate, implementarea semnăturii electronice la distanţă, direct în platforma https://www.firstvideobank.ro/ printr-un parteneriat cu certSIGN erte o premieră pe piaţa românească, aceasta fiind echivalentă cu prezenţa fizică a clientului în sucursală, în conformitate cu legislaţia naţională şi Regulamentul UE nr. 910/2014 eIDAS şi astfel face posibilă o experienţă bancară 100% digitală.
Astfel, clienţii au acces online, uşor, rapid şi în deplină siguranţă la servicii şi produse bancare complete, cu avantaje evidente:
fără hârtii inutile şi semnături cu pixul (în medie pentru semnarea tuturor documentelor aferente unui credit negarantat sunt necesare 150 de pagini şi sunt solicitate cel puţin 16 semnături clienţilor);
cu un efort minim din partea beneficiarilor;
o singură interacţiune necesară, simplă şi eficientă din punct de vedere al timpului şi al costului;
fără restricţii (deschiderea de conturi şi creditare de oriunde);
uşurinţă şi acces 24/7 în gestionarea documentelor semnate electronic cu banca;
fără drumuri la bancă.
Ionuţ Encescu, Head of Customer Value First Bank, adeclarat: "Clienţii noştri îşi doresc din ce în ce mai mult să poată realiza operaţiuni bancare oricând şi oriunde. Cu atât mai mult în acest context. Am remarcat în ultima perioadă că sunt utilizate tot mai mult serviciile digitale şi de la distanţă. Spre exemplu, platforma de video banking First Bank a fost extrem de solicitată şi apelurile video au crescut de la o lună la alta. Procesele noastre de transformare digitală devin vizibile şi se recompun permanent. Noi căutam soluţiile şi partenerii optimi pentru a reuşi să oferim clienţilor o experienţă completă".
Semnăturile electronice sunt create cu soluţia Paperless a certSIGN, care este certificată la nivelul Uniunii Europene ca fiind dispozitiv calificat de creare a semnăturilor electronice (QSCD).
Aurel Meiroşu, Manager dezvoltarea afacerii, certSIGN, a adăugat: "Certificarea procesului de identificare video ca fiind echivalent cu prezenţa fizică a clientului în sucursală este un pas esenţial în oferirea serviciilor bancare complet on-line. Am reuşit împreună cu First Bank o premieră în ţara noastră şi ne bucurăm că suntem «pionierii» unui astfel de proiect".
1. Identificare video pentru ce?
(mesaj trimis de Cristian în data de 27.05.2020, 07:27)
Identificare video ca sa ce?
Cine plătește certificatul digital calificat și la ce îl folosește în relație cu banca?
Cine e dispus să plătească?