Compania Advision a lansat pe piaţă ghidul "My City Bucharest", o selecţie a celor mai importante loocaţii şi servicii turistice, culturale, sociale şi comerciale din capitală. Editat în format de buzunar, ghidul cuprinde informaţii din domenii diverse şi reprezentative pentru viaţa socială şi culturală a Bucureştilor: evenimente, hoteluri, restaurante, baruri, cluburi, cafenele, magazine, linii aeriene, agenţii de turism, saloane de frumuseţe, săli de fitness, transport, internet, sănătate, artă şi cultură, servicii şi informaţii diverse.
Distribuită gratuit în 250 de locaţii, publicaţia se adresează deopotrivă persoanelor aflate în Bucureşti în calitate de turişti sau oameni de afaceri, români sau străini, precum şi locuitorilor Capitalei. Tiparit în 20.000 de exemplare, ghidul este prezentat în varianta bilingvă (româno-engleză), iar conţinutul este actualizat şi completat trimestrial, secvenţialitate care marchează şi frecvenţa sa de apariţie.
"My City Bucharest" conţine, de asemenea, un sistem propriu de evaluare a recomandărilor, simbolizat printr-un papion roşu, menit să evidenţieze o data în plus anumite locaţii care acreditează astfel standardul european al serviciilor şi produselor prezentate.