good.bee Tranzacţii mobile - serviciul care oferă accesul la serviciile bancare prin intermediul telefonului mobil - a depăşit cifra de 10.000 de clienţi, clientul cu numărul 10.000 fiind activat pe 18 noiembrie, potrivit unui comunicat de presă.
"Avem satisfacţia că, într-un timp relativ scurt, peste 10.000 de români au ajuns să beneficieze de avantajele serviciului good.bee Tranzacţii mobile, iar numărul lor creşte în ritm mult mai rapid", a declarat Cătălin Moise, Preşedintele Consiliului de Administraţie good.bee Service RO. Domnia sa a mai precizat că "utilizatorul serviciului good.bee Tranzacţii mobile - lansat în parteneriat cu BCR şi împreună cu Visa, Orange şi Vodafone - are vârsta medie de 29 de ani, iar aproximativ 75% din clienţi se află în categoria de vârstă 18-35 de ani.
Aproximativ 20% din clienţii serviciului financiar pe mobil locuiesc în mediul rural, se mai arată în comunicatul citat.
Cea mai folosită tranzacţie este transferul good.bee - transferul de bani pe baza numărului de telefon mobil, între utilizatorii good.bee. Această operaţiune este utilizată frecvent pentru transferuri între părinţi şi copiii aflaţi la distanţă, între prieteni sau rude datorită faptului că transferul de bani se realizează instant, extrem de simplu, la orice oră din zi şi din noapte. Valoarea medie a unui transfer good.bee este de aproximativ 100 lei.
De asemenea, în categoria operaţiunilor mobile des întâlnite prin intermediul serviciului good.bee Tranzacţii mobile se înscriu şi interogarea de sold şi reîncărcarea cartelelor de telefonie mobilă - posibilă atât pentru propriul număr de telefon, cât şi pentru orice alt număr în reţelele partenere.