• Marele premiu este participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum 2005
"Graffiti BBDO" în parteneriat cu Dacia lansează cea de-a treia ediţie a concursului de creaţie publicitară al cărui mare premiu este participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum. În plus, primii trei clasaţi vor efectua o lună de practică la "Graffiti BBDO", cu posibilitatea continuării colaborării.
Adresîndu-se tinerilor sub 26 de ani care nu sînt angajaţi în agenţii de publicitate, concursul se va desfăşura în perioada 25 iunie - 31 iulie 2005. Rezultatele vor fi anunţate la 1 septembrie.
Cîştigătorul va participa la Fes-tivalul de Publicitate al Noii Europe Golden Drum de la Portoroz, Slovenia (2-7 octombrie 2005). Costurile de călătorie vor fi asigurate integral de "Graffiti BBDO" şi Dacia, iar accesul la festival (seminarii şi gala de decernare a premiilor) va fi asigurat de către organizatorii Golden Drum.
Tinerii pasionaţi de publicitate vor primi o temă pe baza căreia vor realiza propunerile de spot TV, spot radio şi print. Juriul va nota propunerile după criteriile de originalitate a ideii creative, de simplitate a acesteia şi de relevanţă a mesajului pentru obiectivul de comunicare anunţat. Juriul din acest an va fi compus din: Eduard Croitoru - Director de Publicitate la Dacia, Corina Ilie - Director Adjunct de Publicitate la Dacia, Sorin Psatta - Director Strategie şi Cercetare la "Graffiti BBDO" şi Adrian Preda - Director de Creaţie la "Graffiti BBDO".
Ediţiile anterioare ale concursului de creaţie s-au bucurat de o atenţie deosebită din partea publicului-ţintă. La prima ediţie, cea din 2003, competiţia s-a adresat exclusiv studenţilor, însă sfera eligibilităţii s-a extins în 2004, singurul criteriu limitativ fiind vîrsta de 26 de ani. Una dintre cîştigătoarele concursului a fost angajată în agenţie, ulterior practicii de o lună, pe poziţia de Account Planner în cadrul departamentului de Strategie şi Cercetare al agenţiei "Graffiti BBDO".