"Graffiti BBDO" lansează a treia ediţie a concursului de creaţie publicitară "Drum către Golden Drum"

C.I.
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 21 iunie 2005

Marele premiu este participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum 2005

"Graffiti BBDO" în parteneriat cu Dacia lansează cea de-a treia ediţie a concursului de creaţie publicitară al cărui mare premiu este participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum. În plus, primii trei clasaţi vor efectua o lună de practică la "Graffiti BBDO", cu posibilitatea continuării colaborării.

Adresîndu-se tinerilor sub 26 de ani care nu sînt angajaţi în agenţii de publicitate, concursul se va desfăşura în perioada 25 iunie - 31 iulie 2005. Rezultatele vor fi anunţate la 1 septembrie.

Cîştigătorul va participa la Fes-tivalul de Publicitate al Noii Europe Golden Drum de la Portoroz, Slovenia (2-7 octombrie 2005). Costurile de călătorie vor fi asigurate integral de "Graffiti BBDO" şi Dacia, iar accesul la festival (seminarii şi gala de decernare a premiilor) va fi asigurat de către organizatorii Golden Drum.

Tinerii pasionaţi de publicitate vor primi o temă pe baza căreia vor realiza propunerile de spot TV, spot radio şi print. Juriul va nota propunerile după criteriile de originalitate a ideii creative, de simplitate a acesteia şi de relevanţă a mesajului pentru obiectivul de comunicare anunţat. Juriul din acest an va fi compus din: Eduard Croitoru - Director de Publicitate la Dacia, Corina Ilie - Director Adjunct de Publicitate la Dacia, Sorin Psatta - Director Strategie şi Cercetare la "Graffiti BBDO" şi Adrian Preda - Director de Creaţie la "Graffiti BBDO".

Ediţiile anterioare ale concursului de creaţie s-au bucurat de o atenţie deosebită din partea publicului-ţintă. La prima ediţie, cea din 2003, competiţia s-a adresat exclusiv studenţilor, însă sfera eligibilităţii s-a extins în 2004, singurul criteriu limitativ fiind vîrsta de 26 de ani. Una dintre cîştigătoarele concursului a fost angajată în agenţie, ulterior practicii de o lună, pe poziţia de Account Planner în cadrul departamentului de Strategie şi Cercetare al agenţiei "Graffiti BBDO".

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

15 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9765
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7057
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3012
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9660
Gram de aur (XAU)Gram de aur388.7340

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb