Romtelecom a lansat campania de comunicare a promoţiei de sărbători intitulată sugestiv "Internet cu viteza viitorului", care este destinată clienţilor rezidenţiali ai companiei. Promoţia se desfăşoară între 15 noiembrie şi 31 decembrie, iar campania de comunicare cuprinde machete de presă, spoturi TV şi radio, precum şi o serie de materiale informative.
Obiectivul noii campanii este consolidarea brandului ClickNet Express pe piaţa de profil - cel mai avansat serviciu de acest gen destinat clienţilor rezidenţiali - şi provocarea interesului celor care nu îl utilizează încă, dar care doresc să experimenteze "Internet cu viteza viitorului" de la ROMTELECOM.
Pentru promovarea acestei campanii, agenţia Grey Worldwide România a pornit de la premisa că viteza este un semn al tehnologiei de ultimă oră şi un deziderat pentru toţi utilizatorii de Internet. ClickNet Express este un serviciu care se ridică la înălţimea acestor aşteptări, fiind un serviciu orientat către satisfacerea nevoii de inovaţie a utilizatorilor de Internet.