"Gucci Group" Italia, al treilea producător mondial de bunuri de lux, va deschide centre comerciale în Hong Kong şi Japonia, ca să răspundă astfel cererii mari de îmbrăcăminte de pe pieţele asiatice. Noile magazine, care vor fi trei la număr, vor fi amplasate în Hong Kong, Tokyo şi Nagoya. Fiecare dintre aces-tea va avea o suprafaţă de peste 1.000 de metri pătraţi, iar produsele purtînd marca Gucci vor fi lansate la comercializare înainte de finele acestui an.
Expansiunea din Asia va fi în folosul grupului "Gucci", deţinut de lanţul de distribuţie francez PPR SA. Astfel, compania va realiza mai multe vîn-zări de îmbrăcăminte, care reprezintă cea mai redusă sursă pentru cifra sa de afaceri, adică 12%. "Gucci" şi-a stabilit ca obiectiv dublarea vînzărilor sale pînă în 2011, la 3 miliarde de euro (3,6 miliarde de do-lari).
"Anul trecut am înregistrat o creştere spectaculoasă, însă afacerile de pe segmentul de îmbrăcăminte au stagnat", declară oficialii companiei, subliniind, totuşi, că grupul are un potenţial mare în materie. În 2005, vînzările brand-ului Gucci au crescut cu 14%, la 1,8 miliarde de euro. În regiunea Pacific, creşterea a fost de 29%, iar în Japonia - de 11%.