Grawe România va intra în acest an pe piaţa asigurărilor auto, respectând astfel strategia generală la nivelul grupului austriac Grawe de a include asigurările auto în portofoliul companiilor membre, arată un comunicat trimis redacţiei.
Potrivit sursei citate, Grawe România Asigurare a depus la ASF (Autoritatea de Supraveghere Financiară) în decembrie 2015 dosarele de autorizare pe două clase de asigurare: clasa 3 - Asigurări de mijloace de transport terestru altele decât cele feroviare (CASCO) şi clasa 10 - Asigurări de răspundere civilă pentru autovehicule (RCA + CMR).
Procesul de autorizare va dura câteva luni, deoarece, după autorizarea pe clasa 10, există încă o etapă obligatorie, de solicitare a autorizării pe Norma RCA.
În acest moment, societăţile din cadrul grupului Grawe active pe piaţa de asigurări auto sunt cele din Austria, Slovenia, Croaţia, Bosnia, Ucraina şi Moldova.
"Principalul motiv pentru care am luat decizia să intrăm pe piaţa auto din România este acela că înţelegem nevoia clienţilor de a lucra cu un asigurător care le poate oferi o gamă completă de servicii. Grawe este un brand consacrat ca aparţinând unui asigurător de retail şi acest aspect nu se va schimba - clientul persoană fizică este în centrul atenţiei noastre şi ştim cu toţii cât de importantă este mobilitatea personală în viaţa românilor. Ne îndreptăm şi în România spre modelul implementat în ţări cu tradiţie în domeniu, unde între un asigurător corect şi clientul său mulţumit se dezvoltă o relaţie de parteneriat pe termen lung", a declarat Paul Swoboda, preşedintele directoratului Grawe.
"Pentru business-ul auto, conform strategiei noastre generale, vom rămâne un asigurător cu preţuri corect dimensionate în funcţie de acoperire şi nu vom aplica o strategie de creştere rapidă a cotei de piaţă - dorim o creştere organică, sănătoasă şi profitabilă. Cred că se poate face profit din orice linie de business, cu condiţia să fie bine gestionată. Politica noastră pe termen mediu este aceea de a avea un portofoliu echilibrat pe toate liniile business - viaţă, proprietăţi şi auto", completează Paul Swoboda.
Compania precizează că după finalizarea întregului proces de autorizare pe linia auto, strategia de distribuţie a acestor noi produse va îngloba canalele de vânzare directă, parteneriatele speciale cu brokeri selectaţi şi utilizarea portofoliului de clienţi existent.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 18.01.2016, 17:33)
Acestia nu au fost plecati din tara?