Cei 100.000 de dolari reprezentînd marele premiu al promoţiei "Nescafe" - "Cîştigă 100.000 de dolari la o cafea!" - şi-au găsit cîştigătorul, au anunţat ieri oficialii companiei "Nestlé" în cadrul unei conferinţe de presă organizate împreună cu departamentul de Relaţii Publice al McCann Erickson. Cîştigătorul are 23 de ani şi este din Bucureşti. Pe parcursul celor unsprezece săptămîni de campanie, în perioada 1 martie - 14 mai, 650.000 de persoane au intrat în promoţie, peste 350.000 de plicuri participînd la tragerea la sorţi finală pentru desemnarea marelui cîştigător. Toţi consumatorii care au trimis o folie de aluminiu de la orice cutie Nescafe Classic sau Nescafe Brasero sau 15 pliculeţe de Nescafe Classic şi Brasero au avut ocazia de a cîştiga marele premiu de 100.000 de dolari.
Jovialul Wake Up Man, personajul central al promoţiei "Nescafe", a coborît de pe micul ecran, "contaminînd" cumpărătorii cu binecunoscuta sa bună dispoziţie şi poftă de viaţă. Multiplicat în 24 de sosii şi însoţit de peste 90 de promoteri, Wake Up Man a animat şi a răsplătit cu premii instant cumpărătorii de "Nescafe" din magazinele şi supermarketurile participante la promoţie. În această activitate au fost implicate 95 de magazine şi lanţuri internaţionale din 19 oraşe: Bacău, Braşov, Sibiu, Baia Mare, Timişoara, Craiova, Iaşi, Focşani, Constanţa, Cluj, Galaţi, Brăila, Suceava, Ploieşti, Piteşti, Tîrgu Mureş, Arad, Oradea şi Bucureşti.
"În ceea ce priveşte efectele aceste campanii asupra vînzărilor «Nescafe», sîntem bucuroşi să anunţăm că în perioada promoţiei s-a înregistrat o creştere de peste 60% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut", a declarat Liviu Irimia, brand manager "Nescafe".
În completarea marelui premiu, "Nestlé" a oferit unui număr de 50 de mii de participanţi cîte una din deja celebrele căni roşii "Nescafe". Mai mult chiar, toţi cumpărătorii de "Nescafe" au fost răsplătiţi pe loc cu premii în magazine. Campania integrată de comunicare, definită de atributele revigorare, dinamism şi pasiune, a cuprins 4 spoturi TV, 2 spoturi radio, ad-uri de presă şi o componentă de activare în magazine.