Evoluţia principalilor indicatori din contul de profit şi pierdere arată o creştere clară în prima jumătate a anului 2005 faţă de perioada similară a anului 2004.
Profitul net în primul semestru din 2005 este de 33,4 mii euro, faţă de o pierdere de 16,9 mii euro în perioada similară a anului 2004. Nivelul acestuia este considerat unul normal de către companie, dat fiind specificul domeniului în care activează, cu o sezonalitate puternic pronunţată şi care duce la realizarea celei mai mari părţi a profitului net în ultimul trimestru al anului.
Cifra de afaceri a "Flamingo International" a crescut în primul semestru cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, pînă la nivelul de 30,9 milioane euro.
EBITDA a crescut cu 53,3% în 2005 comparativ cu 2004, datorită în principal creşterii ponderii activităţii de Retail (adaosuri mai mari decît în Distribuţie) în cifra de afaceri a companiei, de la 49% în 2004 la 55% în anul 2005.
Mai mult, rezultatul primului semestru 2005 este afectat de cheltuieli de natură excepţională generate de Oferta Publică Primară Iniţială şi de listarea la Bursa de Valori Bucureşti.
Excluderea acestor costuri (în scop analitic), estimate de companie în jurul valorii de 200 mii euro pentru primul semestru al anului 2005, ar duce la un nivel al profitului net de peste 230 mii euro, semnificativ superior faţă de valoarea înregistrată în aceeaşi perioadă a anului 2004. Creşterea cheltuielilor generale şi administrative în primul semestru al anului 2005, comparativ cu aceeaşi perioadă din anul 2004, se datorează în principal extinderii lanţului Retail.
Din totalul cheltuielilor generale şi administrative "Flamingo", o pondere mai mare de 20% o au numai cheltuielile salariale (inclusiv taxe), acestea înregistrînd o creştere în 2005 comparativ cu 2004 de 63,1%.
Cifrele aferente contului de profit şi pierdere reflectă situaţia comercială a unei firme în stadiul anterior majorării capitalului social şi a resurselor de capital de lucru, sumele nete rezultate din oferta publică intrînd în conturile societăţii exact la finalul perioadei de raportare. Fiind primul raport periodic al grupului de la listarea sa la cota bursei, înainte de prezentarea cifrelor, trebuie menţionat caracterul de sezonalitate a afacerii "Flamingo". Mai precis, trimestrul patru are cea mai mare influenţă asupra cifrei de afaceri, a profiturilor şi a altor indicatori financiari aferenţi unui exerciţiu financiar anual.