În primul trimestru (T1) din 2021, Aegon România a înaintat o poziţie în topul celor mai mari asiguratori de viaţă de pe piaţa locală, clasându-se pe locul al şaptelea, se arată într-un comunicat de presă. Compania a încheiat primele trei luni ale anului în curs cu un total al primelor brute subscrise de 36,8 milioane lei (7,46 milioane euro), în creştere cu 21% faţă de aceeaşi perioadă din 2020.
Sînziana Maioreanu, Director General al Aegon România, a declarat: ''Aşa cum am estimat, piaţa asigurărilor de viaţă este într-o etapă de revenire. Aegon a început 2021 cu valori în creştere şi, după toate probabilităţile, aceasta va fi evoluţia şi pentru primul semestru. Cred că aceste rezultate reflectă preocuparea noastră continuă pentru confortul şi nevoile clienţilor, care a ieşit şi mai mult în evidenţă, în ultimul an şi jumătate. Oamenii au fost, şi sunt în continuare, temători faţă de ceea ce le rezervă viitorul. În aceste condiţii, necesitatea de a avea un plan de siguranţă bine pus la punct a devenit mai stringentă".
De asemenea, reprezentanţii Aegon România au luat decizia de a prelungi din nou măsurile excepţionale de acoperire a riscurilor asociate pandemiei cu coronavirus. Astfel, începând de la finalul lui aprilie 2020, compania a decis să nu mai aplice excluderea riscului pandemiei pentru niciunul dintre produsele din portofoliu care acoperă decesul sau spitalizarea din îmbolnăvire. Această măsură excepţională va continua şi pe parcursul lui 2021, se menţionează în comunicat.
''Din păcate, deşi ne dorim cu toţii ca pandemia să se sfârşească, se pare că numărul de cazuri creşte din nou, la nivel mondial şi naţional. Sperăm că acest al patrulea val, care a fost preconizat de specialişti, să aibă o intensitate mult mai scăzută faţă de cele precedente. Totuşi, este firesc să le fim alături clienţilor noştri cu tot ceea ce putem şi să fim flexibili, atunci când situaţia cere. În ultimul an şi jumătate, poate accelerată de pandemie, am remarcat o creştere a nivelului de conştientizare în ceea ce priveşte serviciile financiare. Românii sunt cu siguranţă mai preocupaţi de aceste aspecte şi vedem, de exemplu, cum piaţa asigurărilor de viaţă a crescut cu 13% în primul trimestru din 2021. Anul acesta, pregătim extinderea paletei de servicii a Aegon România şi ne dorim să răspundem şi mai bine nevoilor în schimbare a românilor, precum şi preocupării lor pentru un viitor financiar mai sigur. Astfel că suntem aproape gata de lansarea unui nou produs de asigurare destinat întregii familii, despre care vom da mai multe detalii în viitorul foarte apropiat", completează Sînziana Maioreanu.