ING Asigurări de Viaţă aniversează 15 ani de prezenţă pe piaţa din România şi implementează Partener 3.0., un program complex de profesionalizare şi loializare a forţei sale de vânzări, confrom unui comunicat trimis redacţiei.
Programul, Partener 3.0, care se află în plin proces de implementare implică toată forţa de vânzare a ING Asigurări de Viaţă şi presupune investiţii de circa 7,3 milioane de euro în perioada 2012-2016, aferente implementării programului şi platformei de loializare.
"În contextul noilor realităţi economice şi sociale, clienţii au tot mai mult nevoie de sfaturi financiare, de transparenţă şi de un parteneriat solid pe toată durata relaţiei cu compania căreia îi acordă încrederea. În faţa acestor realităţi, la ING Asigurări de Viaţă am decis să fim proactivi, asumându-ne prin Partener 3.0 noi standarde de excelenţă în activitatea de consultanţă, astfel încât să identificăm în timp real şi cât mai precis nevoile si exigenţele clientului de azi şi de mâine", a declarat Adrian Lupescu, Chief Financial Officer, ING Asigurări de Viaţă.