"InterContinental Hotels Group" Plc (IHG) a decis să cumpere o cotă de 51% din brandul de lux "Regent Hotels & Resorts" pentru 39 de milioane de dolari în numerar, ca parte a planului său de a se extinde pe segmentul premium.
Plata va fi făcută în trei tranşe de câte 13 milioane de dolari, din care prima la data încheierii tranzacţiei, a doua - în 2021, iar a treia în 2024.
IHG, care mai operează lanţurile "Crowne Plaza" şi "Holiday Inn", va avea dreptul să cumpere restul din "Regent Hotels & Resorts", în etape, începând din 2026.
IHG a ratat segmentul clienţilor ce doresc să plătească mai mult pentru cazare exclusivistă, drept pentru care intenţionează să extindă marca Regent la peste 40 de hoteluri în şase oraşe şi staţiuni din lume, pe termen lung.
Keith Barr, directorul executiv al IHG, a declarat, potrivit Stock Market Wire: "IHG este deja unul dintre liderii mondiali ai hotelurilor de lux, prin brandurile InterContinental Hotels & Resorts, dar vedem un potenţial semnificativ de dezvoltare în continuare a amprentei noastre globale pe acest segment cu creştere rapidă".
Un lider executiv al IHG a declarat, în luna februarie, că grupul vrea să cumpere una sau două mărci de lux care nu au multe hoteluri fizice, aşa cum a făcut atunci când a preluat "Kimpton Hotels", în 2014, pentru suma de 430 de milioane de dolari.
Brandurile pe care le preia acum îi va permite grupului IHG să realizeze mai multe venituri în sectorul global al hotelurilor de lux, care este estimat la 60 de miliarde de dolari.
IHG a mai informat că în urma unui proces amplu de renovare pe termen scurt, care va începe în 2020, "InterContinental Hong Kong" va deveni o unitate "Regent Hotel" în 2021.
"Regent" a luat fiinţă în 1970, ca hotel de lux creat de veteranul industriei de profil, Robert Burns.