Compania aeriană niponă "Japan Airlines", cea mai mare din Asia, şi-a triplat pierderile în ultimele trei luni din 2005, în condiţiile în care au crescut costurile societăţii, iar pasagerii s-au îndreptat către "All Nippon Airways" Co., din cauza problemelor tehnice care au afectat "Japan Airlines". Pierderile nete ale companiei au atins 11,1 miliarde de yeni (93,6 milioane de dolari) în perioada octombrie-decembrie 2005, faţă de 3,7 miliarde de yeni în aceeaşi perioadă din 2004. Vînzările companiei au crescut cu 3,9%, în vreme ce "All Nippon" s-a bucurat de o majorare de 7,5%. "Japan Air" a transportat 11,1 milioane de pasageri pe plan intern în perioada analizată, cu 2,3% mai puţin decît în anul precedent. Vînzările în acest sector au scăzut cu 1,7%, la 163,7 miliarde de yeni. Traficul internaţional de pasageri s-a redus cu 7,9%, la 3,46 milioane de persoane, însă valoarea vînzărilor a crescut cu 0,8%, la 167,8 miliarde de yeni.
Compania a plătit 102,8 miliarde de yeni pentru combustibili în ultimul trimestru din 2005, cu 28% mai mult decît în acelaşi interval din 2004.