KFC sărbătoreşte restaurantul cu numărul 1.000 din regiunea Europa Centrală şi de Est (CEE), conform unui comunicat de presă al companiei.
"Suntem foarte mândri că am atins această bornă extraordinară, lucru ce nu ar fi fost posibil fără eforturile comune şi angajamentul fiecărui francizat care operează pe pieţele proprii, precum şi a celor peste 35.000 de angajaţi care asigură cea mai bună calitate a produselor şi serviciilor în restaurantele noastre. Fără îndoială, brandul nostru va continua să crească prin contribuţia remarcabilă a tuturor echipelor şi aşteptăm să sărbătorim şi mai multe momente emblematice în viitor. Sărbătorim această realizare importantă în România ca reconfirmare a strategiei noastre de expansiune continuă în regiune, prin care KFC va deschide până la 100 de restaurante în fiecare an", a spus Maria Cacciapuoti, Director General, Europa Centrală şi de Est.
KFC este prezent în CEE din 1993 şi a construit un lanţ puternic în 26 de ţări din regiune. În ultimii 30 de ani, KFC a devenit parte din cultura locală pe pieţele din Europa Centrală şi de Est, servindu-şi în fiecare zi clienţii cu produse din pui inedite. Notorietatea brandului KFC este una dintre cele mai înalte în Europa Centrală şi de Est. 93% dintre consumatori cunosc brandul, iar 80% au vizitat restaurantele, mare parte a succesului fiind atribuită renumitului pui "Finger Lickin' Good".
Pentru a sprijini comunităţile în care activează, în spiritul lucrurilor bine făcute, KFC reduce risipa alimentară prin programele de donare de alimente Harvest şi Add Hope şi susţine potenţialul uman prin programele S.T.A.R.T. Refugees, "Meniul Zilei de Mâine" şi multe altele. Peste 200.000 de persoane au beneficiat de alimente, programe educaţionale şi oportunităţi de angajare prin intermediul KFC, iar angajamentul de a acţiona împotriva inechităţilor rămâne pe termen lung.
Pentru anii următori, prioritatea brandului este să devină şi mai accesibil pentru clienţi prin digitalizare, asigurând o experienţă facilă pe toate canalele. Scopul este de a digitaliza fiecare tranzacţie prin kiosk-uri de comandă, servicii de livrare şi Click & Collect, care să fie uşor de utilizat. Investiţia în accelerarea digitală reprezintă un obiectiv strategic pentru companie, crescând astfel satisfacţia consumatorilor la fiecare vizită în restaurant.