Libra Internet Bank anunţă aderarea la SEPA, prin care va asigura clienţilor săi o nouă opţiune de plăti externe în euro cu comisioane mai mici şi timp redus de procesare efectivă a plăţii (de la 3 zile lucrătoare la doar 1 zi), informează un comunicat remis astăzi redacţiei.
Opţiunea este disponibilă atât clienţilor persoane fizice, cât şi persoane juridice.
Conform sursei citate, sistemul de compensare SEPA se aplică atât plăţilor efectuate la ghişeele băncii, cât şi celor efectuate prin aplicaţia de Internet Banking, însă clienţii au în continuare la dispoziţie şi modalitatea de plata "SWIFT".
"Lista completă a comisioanelor aplicabile pentru plăţile externe în valută euro este valabilă de la dată de 8 ianuarie 2016 şi poate fi consultată accesând link-ul www. librabank.ro/documente_contractuale/Tarife_şi_Comisioane_PF.pdf", precizează comunicatul băncii.
Libra Internet Bank are o reţea de 43 de sucursale şi se adresează preponderent clienţilor din segmentele IMM, Corporate, Profesii liberale şi Agricultură, cărora le oferă o gama variată de soluţii financiare eficiente şi de încredere.