Sub sloganul "Lifestyle. By Baxi", Grupul Baxi a lansat prima campanie integrată de comunicare a mărcii în România. Campania a fost demarată la începutul anului şi va dura pînă la jumătatea lunii octombrie, fiind susţinută prin spoturi TV şi radio, machete de presă şi alte activităţi, informează un comunicat de presă al companiei.
Sever Scarlat, directorul executiv al companiei "Western Termo", reprezentant Baxi în România, a declarat: "Această campanie de promovare reprezintă un program pilot pentru Grupul Baxi. Este foarte interesant de menţionat că, la nivel mondial, Baxi nu a mai produs spoturi TV, acest mijloc de comunicare constituind o direcţie nouă pentru Grup".
Campania promovează principalele valori ale mărcii - confort, relaxare, calitate, simplitate, într-o abordare accesibilă şi elegantă. Iniţiativa reprezintă o premieră pe piaţa centralelor termice din România, atît prin valoarea bugetului alocat (peste 500.000 de euro), cît şi prin concepţia inovativă a spotului şi a materialelor incluse în campanie.
Conceptul a fost propus şi dezvoltat de către agenţia Cubb Communication (Oana Marinică - Art Director, Otilia Coman - Copywriter, George Cujbă - Director de Producţie, Mihaela Giurca şi Iuliana Bercea - Client Service). Echipa Baxi a fost formată din Claudiu Stanciu - Director General, Bogdan Lebu - Brand Manager, Sever Scarlat - Director Executiv şi Livia Şercău - Marketing Assistant.
Spotul TV a fost realizat în variantele de 20" şi 30". Regia spotului este semnată de Franco Paroni, regizor italian, autor al unor reclame pentru mărci recunoscute pe plan internaţional. Pentru coloana sonoră a fost aleasă muzica jazz, în interpretarea solistei Diana Krall. Filmările au avut loc la Corbeanca şi au durat 3 zile, fiind realizate de căte casa de producţie Saga Film.
Grupul Baxi, cu o cifră de afaceri de peste 1 miliard de euro, este prezent şi apreciat pe toate continentele, ocupînd locul trei în Europa în domeniul asigurării confortului casnic. În România, Grupul Baxi este reprezentat prin compania Western Termo, care a înregistrat, în 2003, o cifră de afaceri de 5 milioane de euro şi care deţine o cotă de piaţă de aproximativ 5%.