MACRO NEWSLETTER 18 Iunie 2015

Ziarul BURSA #Internaţional / 18 iunie 2015

MACRO NEWSLETTER 18 Iunie 2015

Încrederea investitorilor în economia Germaniei a scăzut cu mult peste aşteptări în iunie 2015, până la cel mai redus nivel din ultimele 7 luni, conform datelor de la institutul ZEW. Indicele încrederii a scăzut până la 31,5, de la 41,9 în luna precedentă, în condiţiile în care indicele situaţiei curente a scăzut cu 2,8 puncte, până la 62,9. Indicele încrederii la nivelul zonei euro a scăzut cu 7,5 puncte faţă de luna precedentă, până la 53,7, pe fondul unei scăderi cu 5,1 puncte a indicelui situaţiei curente, până la -21,6.

(sursa: ZEW)

Preţurile producătorilor industriali din Cehia şi-au temperat declinul anual în luna mai 2015, până la 2,1%, de la 2,6% în luna precedentă, pe fondul unei noi creşteri lunare de 0,4%. Preţurile din industria prelucrătoare şi-au temperat declinul anual până la 2,7%, de la 3,1% în luna precedentă, în condiţiile unei noi creşteri lunare de 0,5%, iar preţurile energiei şi-au menţinut declinul anual la 0,7%, pe fondul unei noi scăderi lunare de 0,1%.

(sursa: CZSO)

Preţurile de consum din Marea Britanie au crescut cu o rată anuală de 0,1% în luna mai 2015, după un declin de 0,1% în luna precedentă, pe fondul unei noi creşteri lunare de 0,2%. Preţurile alimentelor şi-au temperat declinul anual până la 1,8%, de la 2,8% în luna precedentă, în condiţiile unei scăderi lunare de 0,1%, iar preţurile utilităţilor şi-au temperat creşterea anuală până la 0,4%, de la 0,5% în luna anterioară, pe fondul unei stagnări lunare. Preţurile serviciilor şi-au accelerat creşterea anuală până la 2,3%, de la 2% în luna precedentă, în condiţiile unui avans lunar de 0,2%.

(sursa: ONS)

B

Vânzările retail din Elveţia au crescut cu o rată anuală de 1,6% în aprilie 2015, după un declin de 2,4% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare de 2,1%, după un avans de 0,7% în luna anterioară. Vânzările de produse alimentare au crescut cu o rată anuală de 0,1%, după un declin de 2,1% în luna precedentă, în condiţiile unei creşteri lunare de 1,4%, iar vânzările de produse nealimentare au crescut cu o rată anuală de 3,9%, după o scădere de 2,1% în luna anterioară, pe fondul unei creşteri lunare de 3,9%.

(sursa: FSO)

Preţurile de consum din Italia au crescut cu o rată anuală de 0,1% în luna mai 2015, după un declin de 0,1% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare de 0,1%, după un avans de 0,2% în luna anterioară. Preţurile alimentelor şi-au menţinut creşterea anuală la 1%, în condiţiile unei creşteri lunare de 0,1%, iar preţurile utilităţilor şi-au temperat declinul anual până la 1,4%, de la 1,5% în luna anterioară, pe fondul unei stagnări lunare.

(sursa: Istat)

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

15 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9765
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7057
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3012
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9660
Gram de aur (XAU)Gram de aur388.7340

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb