"Marriott International" Inc., cel mai mare lanţ hotelier listat din SUA, şi-a majorat cu 13% profitul în trimestrul al doilea din 2011, faţă de perioada similară din 2010, în baza operaţiunilor internaţionale.
Câştigul net al companiei a ajuns la 135 de milioane de dolari sau 37 de cenţi/acţiune, de la 119 milioane de dolari, respectiv 31 de cenţi/titlu în trimestrul al doilea al anului precedent. Analiştii estimau un profit de 38 de cenţi/acţiune, iar oficialii companiei mizau pe 34-38 de cenţi/titlu. "Marriott" aşteaptă ca pe întreg anul curent, profitul pe acţiune să fie de 1,35 - 1,43 dolari/acţiune.
Vânzările "Marriott" au crescut la 2,97 miliarde dolari în perioada de raportare, de la 2,77 miliarde anul trecut.
"Marriott" a răscumpărat 10,6 milioane de acţiuni în trimestrul al doilea, plătind în schimb 375 milioane de dolari. De la începutul anului până la data de 17 iunie, compania americană a răscumpărat 18,5 milioane de titluri, pentru 675 milioane de dolari.