"McCann" - trei nominalizări la New York Festivals

C.P.
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 23 decembrie 2005

Spoturile "Cafeaua" şi "Parcarea" realizate de McCann/Creative Services pentru Agenţia pentru Strategii Guvernamentale au fost nominalizate la categoria Corporate Image în cadrul ediţiei din acest an a celebrului festival. Lucrarea "Moş Crăciun", client Loteria Română a obţinut, de asemenea, un shortlist la categoria Entertainment. Cîştigătorii se vor anunţa pe data de 26 ianuarie 2006 în cadrul Galei care se va desfăşura la New York.

McCann a obţinut în 2005 premii şi nominalizări în toate festivalurile la care a participat: Cannes, Clio, Epica, Eurobest, Cresta, Golden Drum şi Golden Hammer, Ad'Or şi Effie. În total sînt 23 de premii la festivalurile naţionale şi internaţionale (13 de aur, 7 de argint şi 3 bronzuri) şi 26 de nominalizări printre care cea mai remarcabilă este cea de la Cannes cu spotul "Cafeaua".

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9749
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7790
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3324
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0430
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.9466

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb