Retailerul german "Metro" AG poartă dis-cuţii cu o serie de bănci pentru găsirea unui partener care să îl ajute să îşi crească operaţiunile din China, a anunţat ieri un purtător de cuvânt al grupului german, confirmând informaţiile publicate anterior de Bloomberg.
"Metro" are 93 de magazine în China şi în primele nouă luni ale anului financiar 2017/18 vânzările sale în Asia au crescut cu 2,9%, potrivit Agerpres.
Potrivit Bloomberg, "Metro" vrea să crească în China cu ajutorul unor parteneri locali. În acest sens Metro lucrează cu băncile americane "Citi" şi "JP Morgan" pentru revizuirea opţiunilor privind divizia sa din China, inclusiv vânzarea unui pachet minoritar de acţiuni sau găsirea unui partener strategic.
"Metro", un conglomerat cu 2.000 de magazine în 29 de ţări, a demarat de mai mulţi ani un vast proces de restructurare, care a inclus printre altele vânzarea magazinelor Kaufhof, pentru a se concentra pe activităţile cash-and-carry, şi distribuţia de produse electronice de larg consum.
"Metro Group" este una dintre cele mai mari şi mai extinse companii de retail din lume, cu 2.000 de unităţi în 29 de ţări şi peste 220.000 de angajaţi. Divizia "Metro Cash & Carry" s-a lansat oficial în România în luna octombrie 1996, când a deschis primul magazin din Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe.