Miele s-a redeschis în Piaţa Presei în luna mai, în cadrul unui eveniment la care au participat reprezentanţii Miele Germania şi echipele regionale şi locale, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Noul spaţiu are un design contemporan şi oferă pe o suprafaţă de 300 mp cele mai recente inovaţii din domeniu, fiind prezentate peste 80 de produse conectate şi gata de utilizare şi testare, cu tehnologii inteligente.
"Redeschidem nu doar spaţiul Miele Experience Center, ci redefinăm conceptul de magazin. Dorim să oferim clienţilor cel mai înalt nivel de calitate în ceea ce priveşte prezentarea, interacţiunea şi consultanţa oferită, iar dincolo de spaţiul fizic, magazinul reprezintă un angajament faţă de excelenţă, durabilitate şi servicii premium. Suntem dedicaţi să depăşim mereu aşteptările clienţilor noştri", declară Markus Erismann, Director Comercial Miele România.
Cea mai mare parte a magazinului este zona Active Kitchen, unde sunt integrate armonios toate aparatele de bucătărie - plite, hote, cuptoare, cuptoare cu aburi, frigidere sau maşini de vase - acestea putând fi cu uşurinţă testate, totul fiind intuitiv şi uşor, potrivit comunicatului.
Pentru o experienţă completă marca Miele, clienţii pot rezerva un masterclass de gătit cu cheful Miele Alex Burcă.
Secţiunea de îngrijire a rufelor este deschisă testării, dispunând de maşini de spălat şi uscătoare de rufe funcţionale, cât şi de sistemul de călcare cu aburi FashionMaster, pentru o experienţă completă.
În vederea alegerii aspiratorului potrivit pentru locuinţa sa, clientul poate testa în magazin mai multe tipuri de aspiratoare - cu sau fără sac, fără fir, sau robot - pe diverse tipuri de suprafeţe.
Zonele de electrocasnice încorporabile, frigidere şi maşini de spălat vase demonstrează designul simplu şi sofisticat al electrocasnicelor care se vor potrivi cu orice design interior şi îi vor ajuta pe clienţi să facă cele mai bune alegeri pentru casa lor.
Două familii, o singură companie: fondată în urmă cu aproape 125 de ani de inginerul Carl Miele şi omul de afaceri Reinhard Zinkann, Miele aparţine în continuare exclusiv urmaşilor direcţi ai celor doi. Cu 11 angajaţi, 4 strunguri şi o maşină de găurit, Miele şi Zinkann au lansat primele lor separatoare de smântână şi maşini de făcut unt în 1899 în Herzebrock, Germania. Principiul lor de ghidare, "Immer Besser" - care se traduce prin "Mereu mai buni", modelează şi astăzi compania, după 125 de ani, se menţionează în comunicat.
Produse aniversare, oferte de neratat, finisaje premium, noi funcţii eco care garantează un plus de sustenabilitate, garanţii extinse şi multe alte surprize pentru clienţi. Toate fac parte din cadoul pe care compania îl face clienţilor săi la aniversarea a 125 de ani de Miele.