Miele, companie specializată în producţia de echipamente electrocasnice, a încheiat anul 2017 cu o creştere de peste 6 milioane de lei a cifrei de afaceri, potrivit unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Investiţiile în noul magazin din Constanţa şi primul Miele Shop in Shop din Capitală, alături de premierele tehnologice aduse pe piaţa din România, au dus la înregistrarea unor vânzări totale de 30,3 milioane de lei, cu 15% mai mult faţă de 2016.
Loredana Butnaru, director Miele România, a declarat: "Creşterea de anul trecut s-a bazat atât pe extinderea din ţară, cât şi pe încrederea dovedită pe care clienţii o au în calitatea produselor Miele. Un client care achiziţionează prima dată un aspirator, de exemplu, va reveni şi pentru o maşină de spălat sau un cuptor cu abur. În 2018 vom continua să mergem mai aproape de clienţi, prin deschiderea unui nou showroom, dar şi prin extinderea portofoliul de produse cu noi echipamente Miele - aspiratoare fără sac şi aspiratoare robot, dar şi o nouă game de hote. Astfel, ne propunem să creştem cifra de afaceri pănă la 35 de milioane de lei."
Numărul de produse achiziţionate de către clienţii români a crescut faţă de 2016, pe primul loc fiind aspiratoarele (6.500 de bucăţi în 2017, +8,3% faţă de 2016), maşinile de spălat rufe şi uscătoare (3.200 de bucăţi în 2017, +60% faţă de 2016) şi maşinile de spălat vase (600 de bucăţi în 2017), conform sursei citate.
În comunicat se precizează: "În topul echipamentelor achiziţionate în 2017 au intrat şi cuptoarele cu abur şi espressoarele, alături de cafeaua marcă proprie Miele, lansată anul trecut.
Cel mai scump produs vândut de Miele România în 2017 a fost combina frigorifică Master Cool, în valoare de aproximativ 35.000 de lei. Echipamentul permite refrigerarea separată a alimentelor, prin intermediul sertarelor cu micro-climate, cu reglaj independent al umidităţii. De asemenea, clienţii au fost interesaţi şi de paleta largă de accesorii premium oferită de Miele. 5% din totalul vânzărilor în 2017 l-au reprezentat produsele de întreţinere, accesoriile şi consumabilele".
Cele mai importante investiţii din 2017 au fost deschiderea magazinului Miele Point din Constanţa şi a primului Shop in Shop Miele, în Auchan, Afi Center. Astfel, numărul de angajaţi a ajuns la 18.