MINISTRUL TRANSPORTURILOR: "Nu există soluţii magice pentru decongestionarea traficului de pe Valea Prahovei"

A.P.
Politică / 31 ianuarie 2021

"Nu există soluţii magice pentru decongestionarea traficului de pe Valea Prahovei"

Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, declară că nu există "soluţii magice" pentru decongestionarea traficului foarte aglomerat de pe Valea Prahovei, unde de 16 ani se vorbeşte despre o autostradă fără a se fi întreprins demersuri concrete în acest sens, scrie News.

"Nu există magie, mai ales în zona de munte unde şi constrângerile fizice care există... Eu vă spun direct, decât să spun că vom încerca, vom face, vom drege. Există soluţii punctuale, de genul semaforizare, s-au desfiinţat treceri de pietoni, dar, având în vedere că pe zona Buşteni se traversează o localitate care este într-o vale, soluţia este un bypass, un tunel al acestei autostrăzi", a declarat ministrul Transporturilor într-o emisiune difuzată duminică de Digi 24..

Ministrul a explicat că săptămâna viitoare ar urma să fie semnat contractul pentru proiectul tehnic al autostrăzii Ploieşti - Braşov şi că a discutat cu firma care va realiza acest proiect că livreze mai repede soluţiile pentru acele tronsoane unde se formează aglomeraţii, pentru a putea fi scoasă la licitaţie execuţia unor tronsoane. Studiul de fezabilitate ar urma să fie terminat în 24 de luni.

În ceea ce priveşte realizarea unor drumuri ocolitoare, prin localităţi, la Comarnic sau Buşteni, Cătălin Drulă a explicat că astfel de soluţii au mai fost avansate, "la disperare", însă era vorba despre drumuri care prevedeau inclusiv curbe la 90 de grade, el catalogând aceste drumuri drept nişte "soluţii foarte chinuite", a căror realizare ar fi durat, oricum câţiva ani.

"Din păcate, într-o zonă dificilă montană, într-o vale îngustă, soluţii magice nu există de pe azi pe mâine, asta este situaţia de fapt! Nu putem interzice celor din Buşteni să trăiască normal, să nu mai aibă localitate - că da, dacă am închide cu un parapet acest drum şi l-am face ca o trecere militară în care nu mai există în stânga şi în dreapta magazine, nu mai există oameni care să se ducă la casele lor, pe o parte şi pe alta a drumului ar fi mai eficient. Pe de altă parte, să ştiţi că problema fundamentală, şi aici e mai greu de înţeles când stăm la acea coadă de două ore la Buşteni şi ne vine să ne luăm câmpii, e aparent acel punct de la Buşteni, pentru că e punctul de maxim. Dacă acolo, printr-o magie, mâine, aş face un tunel pe sub Buşteni, se mută la Poiana Ţapului şi după aia mai încolo pentru că un drum cu o bandă pe sens nu duce mai mult de 1500 de vehicule pe oră", a explicat ministrul.

Opinia Cititorului ( 6 )

  1. Ba exista domnule, exista.

    In zilele de trafic intens catre Brasov, vinerea (sin in ajunul sarmatorilor, miniconcediilor, etc), intre orele 14 si 22 de ex. trebuie interszisa circulatia pe sensul catrePloiesti si folosite ambele benzi pentru circulatia spre Brasov, ca pe o banda de autostrada.  

    Identic la intoarcere, dumineca .  

    Cu o buna implicare a MT si MI, o avertizare din timp, ( saptamanal) a riveranilor si indrumarea acestora pentru urgente pe rutele alternartive, neajunsurile er fi minime.  

    Soluti sunt dar si nu sunt magige. Dar cine sa se apuce de treaba domnule ministru.

     

    1. Bine ca nu ești ministrul transporturilor! Dacă sunt oameni care vor sa vina vinerea, cu treaba, nu sa se plimbe, dinspre Brașov spre București, sa ocolească pe Valea Oltului, care e și ea aglomerata? Și, la fel, duminica, bucureștenii care vor sa plece cu treburi spre Ardeal sa amâne plecarea pana luni, sau sa ocolească pe Valea Oltului? Nu am auzit idee mai tâmpită ca a ta! Ai preluat ideea de la traficul pe drumuri cu 2 benzi pe sens, când, în funcție de aglomerație, un sens e schimbat temporar.Te-ai și văzut cel mai deștept roman!

      Si s-a vadit ca e cel mai prost.

      Ideea este buna.

      Sunt doua variante de trecere de la Brasov spre Bucuresti. Prin Bran si prin Cheia. In plus oamenii pot sa-si planifice deplasarile in functie de orele in cauza. Iar in caz de urgenta pot folosii in acele cateva ore cele doua rute care evident vor fi atunci mai libere.  

      Nu trebuie sa mearga nimeni pe Valea Oltului.  

      Corect, vor fi cativa cetateni care in acele ore cand traficul se va desfasura numai spre Brasov, vor dorii sa vina la Bucuresti si invers. Si ei vor fi nemultumiti .

      Dar fata de miile de oameni care isi pierd timpul si rabdarea pe Valea Prahovei in acele ore de trafic infernal, sunt nesemnificativi. Pe toti nu-i poate nimeni multumii.  

    avertisment pentru PNL-USR:

    daca in perioada 2020-2024 nu livrati autostrazi (toate cele care sunt in planul de dezvoltare pentru Romania!), spitale, scoli moderne, infrastructura de apa si gaz la sate, precum si cresterea salarizarii concomitent cu cresterea nivelului de trai .....  

    DIN 2024 AVEM IN ROMANIA DICTATURA SI AUR PARTIDUL CU CEA MAI LARGA SUSTINERE , PESTE PNL USR SI PSD LA UN LOC!  

    Acum e ultima sansa a Romaniei moderne si dezvoltate inainte de o cadere intr-un abis socio-economico-politic!  

    Si ceasul ticaie! ... 

    Livrati cum nu ati mai facut-o niciodata!  

    1. intelegeti o data pentru totdeauna ca AUR are sustinerea Rusiei tocmai pentru ca rusii s-au prins de slabiciunile clasei politice romanesti actuale si le exploateaza la maxim.

      in mod natural rusii nu ar sustine vreo alianta pentru unirea romanilor (AUR) !  

      Daca ar fi dupa rusi , ne-ar vrea stersi de pe fata planetei !  

      LIVRATI ACUM REZULTATE pentru a evita o cadere schizoidala in dictatura pentru Romania ! Pentru continuitatea si bunastarea Romaniei !  

      va impiedicati in protejarea nu-stiu-carei specii de pasare sau de gandac cand e sa treaca o autostrada relevanta printr-un loc ca ultimii dobitoci ! va impiedicati in mii de planuri de fezabilitate platite cu bani grei si in milioane de licitatii si nu mai livrati o autostrada ca lumea niciodata!  

      da mai da-le-n ... Doamne iarta-ma! de insecte si pasari si planuri de fezabilitate!  

      Ceausescu cand a livrat A1 si a inceput A2 l-a durut la bascheti de insecte si pasarele si ursuleti ?  

      trageti dracu autostrazile si bagati cu mana grea si puternica tara in functiune si dezvoltati-o !  

      rezolvati dupa aia cu pasarelele si insectele si ursii !  

      ...de parca franta sau germania cand s-au dezvoltat le-a durut la basca de pasarele si insecte si alte kkturi din astea!  

      Au intrat ca tancul si au creat o forta industriala! Uite ramanem noi cu pasarele si ursuleti si ne exploateaza strainii ca la nebuni pentru ca noi suntem tinuti in subdezvoltare!  

      Baaai , vine dictatura in anii urmatori pentru ca voi, clasa politica romaneasca nu tineti volanul bine la conducere!  

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb