Ogilvy Public Relations World-wide/Bucharest administrează în România contul de relaţii publice al Colgate-Palmolive, lider mondial şi local în igiena orală şi numărul 1 pe piaţa românească pentru numeroase alte segmente ale bunurilor de larg consum. Ogilvy PR a cîştigat în luna martie licitaţia organizată de Colgate Palmolive, la care au participat mai multe agenţii importante de relaţii publice de pe piaţă.
Serviciile pe care Ogilvy PR le oferă companiei sînt cele specifice colaborării pe termen lung şi merg de la strategie de relaţii publice pînă la consultanţă permanentă şi relaţionare cu mass-media. Colaborarea între cele două companii are în vedere atît zona comunicării corporative, cît şi cea a comunicării de produs, pentru toate brand-urile aflate în portofoliul Colgate-Palmolive România.
Ogilvy Public Relations World-wide/Bucharest este singura subsidiară din Ro-mâ-nia a unei reţele internaţionale de relaţii publice, cu peste 60 de birouri pe cele cinci continente.
Biroul din România a fost înfiinţat în anul 1999, este cotat ca o agenţie de PR de top şi realizează programe de comunicare pe termen lung pentru brand-uri internaţionale şi locale de renume.
C.I.
insert
Colgate-Palmolive este lider mondial şi local în igiena orală şi de asemenea numărul 1 pe piaţa din România pentru numeroase alte segmente ale bunurilor de larg consum: săpun, geluri de duş, creme de ras, săpunuri lichide, spume de baie, deodorante solide de femei şi bărbaţi, paste de spălat vase. Colgate-Palmolive România este prezentă pe piaţa românească din 1992 şi are un portofoliu ce cuprinde mărci locale şi internaţionale: Colgate, Lady Speed Stick, Mennen Speed Stick, Palmolive, Axion, Ajax, Protex, Super Cristal, Norvea şi D"Amaris.