OMNIASIG Vienna Insurance Group face noi paşi importanţi în digitalizarea şi îmbunătăţirea experienţei asiguraţilor în procesul de gestionare a daunelor online. Noile funcţionalităţi ale procesului de gestionare digitală a daunelor vin în completarea modalităţilor de soluţionare precedente. Astfel, pentru a reduce şi eficientiza timpul alocat de către asiguraţi gestionării daunelor, precum şi pentru a permite un acces mai facil şi mai rapid al acestora la informaţiile aferente dosarelor lor de daune, OMNIASIG a lansat noi funcţionalităţi online.
1. Cererea de despăgubire online pentru dosarele CASCO şi RCA - buton "Completează cererea de despăgubire", secţiunea Daune din meniu website
Această nouă funcţionalitate permite completarea şi trimiterea cererilor de despăgubire direct de pe website-ul companiei, fără a mai fi necesară completarea formularelor fizice. Documentele pot fi încărcate online de către asigurat de oriunde doreşte, ceea ce simplifică şi accelerează considerabil procesul tradiţional. Astfel, clienţii economisesc timp preţios şi beneficiază de un proces de despăgubire mult mai simplu.
2. Vizualizarea statusului dosarului de daună în timp real pentru dosarele CASCO şi RCA - buton "Verifică stadiul dosarului tău", secţiunea Daune din meniu website
Pentru a asigura o transparenţă maximă şi a reduce incertitudinile, prin această nouă facilitate online, asiguraţii îşi pot vizualiza statusul dosarului lor de daună în orice moment, cu un singur click. Aceştia pot vedea de acum toate actualizările şi etapele procesului de despăgubire, oferindu-le astfel un control mai mare şi o informare constantă. În plus, clienţii au acum acces si pot vizualiza documentele emise în dosarul de daună, precum şi solicitarile de documente.
3. Notificare vătămări corporale - buton "Notifică daună" homepage > Daune - Vătămări Corporale din RCA
Procesul de notificare online pentru dosarele de vătămare corporală şi deces pe poliţele RCA devine, prin această nouă funcţionalitate, mai simplu şi mai uşor, utilizatorii putând găsi acum rapid toate informaţiile relevante pentru acest tip de daune.
4. Avizarea daunelor pentru poliţele obligatorii de asigurare a locuinţei, PAD - buton "Notifică daună" homepage > Daune - AUTO, NON-AUTO (Locuinte, PAD, Bunuri, altele)
OMNIASIG, în colaborare cu Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID), au lansat această nouă facilitate online, de avizare a daunelor pentru poliţele PAD, care oferă asiguraţilor o experienţă mult mai rapidă şi eficientă. Astfel, clienţii OMNIASIG pot de acum să raporteze online, pe www.omniasig.ro, daunele survenite în urma dezastrelor naturale acoperite de poliţele PAD, beneficiind şi de asistenţă, prin care o echipă dedicată este disponibilă pentru a oferi suport clienţilor şi pentru a răspunde prompt la orice întrebări sau nelămuriri. Într-o etapă viitoare, şi această funcţionalitate va cuprinde posibilitatea de a urmări stadiul avizării daunelor şi de a primi actualizări în timp real privind procesul de daune.
Oferim astfel, în parteneriat cu PAID, soluţii complete şi accesibile pentru protecţia împotriva dezastrelor naturale.
"Transformarea digitală reprezintă un pilon central în strategia noastră de dezvoltare. OMNIASIG a recunoscut de mult timp importanţa accesului digital la servicii, acesta fiind esenţial pentru viitorul industriei asigurărilor. Noile funcţionalităţi implementate acum demonstrează angajamentul nostru ferm de a furniza soluţii inovatoare şi eficiente asiguraţilor noştri. Ne concentrăm pe optimizarea proceselor şi creşterea transparenţei, asigurând astfel o experienţă de calitate, plăcută şi rapidă, tuturor clienţilor noştri," a declarat Mihai Tecău, CEO OMNIASIG Vienna Insurance Group.