Oamenii de afaceri şi persoanele interesate să înceapă o investiţie sau să-şi plaseze economiile pot obţine informaţii de profil de la postul privat de televiziune PARTENER TV. Aceasta este prima televiziune de tip info business marketing din ţara noastră şi ea va aduce telespectatorului informaţii din domenii precum: imobiliar, piaţa auto, piaţa produselor de larg consum, economie, servicii - în general.
Radu Crăciun, finanţator principal al postului tv, ne-a declarat: "În acest proiect nu există nici un grup politic de interese, iar dezvoltarea noastră vizează asigurarea unui fond de programe bune". Domnia sa ne-a spus că nu şi-a dorit o lansare "cu surle şi trîmbiţe" a postului, deoarece vrea să asigure în primul rînd conţinutul acestei televiziuni şi nu forma sa. Proiectul a presupus o investiţie de peste două milioane de dolari, în termen de patru ani. "Nu am beneficiat de un sac de bani, aşa cum au avut concurenţii noştri", a afirmat Radu Crăciun.
Postul PARTENER TV este continuarea unui proiect demarat în anul 2000, printr-o casă de producţie care realiza proiecte ale altor televiziuni. "Experienţa pe care o avem în acest domeniu este dată şi de faptul că toţi angajaţii noştri au lucrat în prealabil în alte televiziuni, inclusiv eu", spune Radu Crăciun.
Această televiziune de nişă îşi propune dezvoltarea mediului de afaceri, dar şi oportunităţi de cîştig "pentru cei care stau acasă". În cadrul grilei de programe se regăsesc cotaţii şi prognoze ale Bursei de Valori, atragerea de capital pentru extinderea unor afaceri, prezentarea serviciilor bancare existente pe piaţă sau jurnale economice. "Credem că publicitatea de 30 de secunde nu poate informa foarte bine cumpărătorul despre un anumit tip de serviciu sau produs şi de aceea am ales acest domeniu, în care nu avem un concurent la ora actuală", consideră Radu Crăciun. Baza tehnică a PARTENER TV cuprinde două sedii, un car cu şase camere, 15 echipe mobile, două studiouri şi un corp de redacţie de 48 de persoane.
PARTENER TV poate fi recepţionat prin satelit Amos 1 cu acoperire europeană şi cu Amos 2 necodat, care permite o recepţionare a semnalului fără card de decriptare în toată Europa, Orientul Mijlociu şi Asia Centrală. Frecvenţa de recepţie este de 11433,750 MHZ, iar postul poate fi urmărit de toţi abonaţii "Astral" şi RCS care au pachetul de bază în toată ţara şi de cei care deţin pachetul extins în Bucureşti.
*
PARTENER TV va lansa un concurs care va da posibilitatea celor ce vor suna în timpul emisiunii "Bani inteligenţi" să vîndă şi să cumpere acţiuni la Bursa din New York, cu sume oferite de postul tv. Concursul, intermediat de "VBS Broker", va permite tranzacţionarea acţiunilor "McDonald"s", IBM sau "General Motors" în timp real, iar primii zece jucători vor pleca acasă cu cîştigul din tranzacţie.