Din luna august, şi consumatorii români vor beneficia de prezenţa în magazinele din întreaga ţară a unor vedete de talie internaţională: Britney Spears, Pink, Beyonce Knowles şi Enrique Iglesias. Starurile "Pepsi" intră în arenă, în rol de gladiatori, în noua campanie ce include produsele din grupul "Pepsi la Puterea 5" (Pepsi, Pepsi Light, Pepsi Max, Pepsi Twist şi Pepsi Twist Light) în ambalaje PET de 0,5, 1l şi 2 l.
Odată cu lansarea campaniei "Gladiatoarele" în România, "Pepsi" a pregătit o ediţie specială a ambalajelor produselor sale, cu imaginea vedetelor muzicale "Pepsi" pe etichetă. Din această lună, celebrul spot în care evoluează cele patru vedete internaţionale va fi difuzat pe principalele staţii TV, atît în varianta integrală de 3 minute, cît şi în varianta de 30 de secunde, durată standard a unei reclame.
"Gladiatoarele" este o reclamă a cărei acţiune se petrece în Roma antică, în arena din Colosseum. Britney, Pink şi Beyonce sînt nişte gladiatoare, care trebuie să-l distreze pe împăratul cel crud, întruchipat de Enrique. Dar ele nu se supun aşa de uşor, ci dimpotrivă. În foarte scurt timp vor întoarce mulţimea împotriva împăratului pe celebra melodie "We will rock you" a formaţiei Queen, care va zgudui la propriu Colosseum-ul. Lucrurile iau o întorsătură amuzantă şi într-un final, toată lumea bea Pepsi.
Noua campanie a fost lansată oficial la concertul Pink din cadrul festivalului Cerbul de Aur, la care "Pepsi" a fost sponsor.
"Pepsi" are o lungă tradiţie muzicală, aducînd experienţe unice fanilor din peste 170 de ţări. Pink, Beyonce, Britney şi Enrique se alătură listei impresionante de artişti internaţionali cu care "PepsiCo" a colaborat în trecut, printre care se numără Shakira, Ricky Martin, Robbie Williams, Janet Jackson şi Spice Girls.