Corporaţia niponă "Sony", al doilea producător mondial de aparatură electronică, a înregis-trat pierderi nete de 66,5 miliarde de yeni (580 milioane de dolari) în primele trei luni din acest an, mult mai mici decît cele anticipate de conducerea companiei. La începutul anului, oficialii "Sony" preconizau că societatea va raporta pierderi de 120,2 miliarde de yeni în perioada ianuarie-martie 2006, din cauza costurilor mari aferente disponibilizărilor şi închiderii unor fabrici. Pierderile înregistrate nu au atins aşteptările datorită creşterii vînzărilor de televizoare Bravia cu ecran plat şi a veniturilor importante obţinute de divizia financiară a companiei. De menţionat că, în primele trei luni din 2005, pierderile "Sony" au însumat 56,5 miliarde de yeni. Directorul executiv al "Sony", Howard Stringer, extinde producţia de ecrane cu cris-tale lichide, ca urmare a creşterii cererii pentru televizoarele Bravia.
Pierderile operaţionale ale societăţii au atins 62,2 miliarde de yeni, faţă de 77,4 miliarde în primul trimestru din 2005. Vîn-zările "Sony" au crescut la 1.845 miliarde de yeni, de la 1.697 miliarde anul trecut.