Producătorul de echipamente electrice, Electrocontact Bucureşti (ECT) a înregistrat un profit net de 5.704 lei (1.820 euro) în trimestrul al doilea, de peste 77 de ori mai mic decât în perioada similară a anului trecut, pe fondul scăderii afacerilor cu aproape 30%, potrivit raportului publicat vineri şi citat de NewsIn.
În trimestrul al doilea din 2006, compania a avut un profit net de 444.237 lei.
Electrocontact a înregistrat o cifră de afaceri de 2,91 milioane lei (929.676 euro) în trimestrul al doilea din 2007, în scădere cu 29,68% faţă de perioada similară a anului trecut când avea afaceri de 4,14 milioane lei.
Profitul net realizat în primele şase luni a fost de 15.862 lei (5.061 lei), de 53 ori mai mic decât profitul realizat în perioada similară a anului trecut, de 841.139 lei.
Afacerile semestriale al Electrocontact Bucureşti au fost de 7,109 milioane lei (2,268 milioane euro), în scădere cu 10,46% faţă de perioada similară a anului trecut când firma a avut afaceri de 7,9 milioane lei.
Electrocontact SA Bucureşti prevede o creştere a profitului brut de 2,14 ori, până la 1,98 milioane lei. Compania a estimat o creştere a veniturilor cu 26,3% până la 22,28 milioane lei, faţă de 17,63 milioane în 2006. Cheltuielile companiei au fost estimate la 20,3 milioane lei în acest an.
Electrocontact a obţinut în 2006 o cifră de afaceri de 15,89 milioane lei (4,37 milioane euro), în scădere cu 16,7% faţă de anul 2005, când compania a realizat 19,095 milioane lei, potrivit rezultatelor financiare publicate la Bursa de Valori Bucureşti.
Profitul companiei în 2006 a fost de 762.655 lei, cu 7,6% mai mic decât rezultatul preliminat de 826.270 lei (227.622 euro) afişat de companie. Profitul companiei a scăzut de peste 2,6 ori faţă de anul 2005, când a înregistrat un profit net de 2,05 milioane lei.