Compania germană "Bayer" AG, cel mai mare producător de medicamente din ţară, raportează o creştere de 570% a profitului său în ultimul trimestru din 2006, ca urmare a achiziţiei rivalului "Schering" AG. Câştigul net al companiei a fost de 311 milioane de euro (411,2 milioane de dolari) sau 41 de cenţi/acţiune în perioada octombrie-decembrie 2006, faţă de numai 46 milioane de euro sau 6 cenţi/acţiune în aceeaşi perioadă din 2005. Analiştii aşteptau numai 44 de milioane de euro. Vânzările au sporit cu 25%, la 7,97 miliarde de euro.
"Bayer" şi-a extins divizia de medicamente, concurând cu rivalii "GlaxoSmithKline" Plc din Marea Britanie şi "Novartis" AG din Elveţia. "Bayer" elimină 6.100 de locuri de muncă, iar pentru anul în curs, directorul executiv al companiei, Werner Wenning, anticipează o creştere a vânzărilor şi profiturilor.
"Bayer" va cheltui un miliard de euro pentru combinarea activităţilor diviziei sale de medicamente cu cele ale "Schering", operaţiune care îi va aduce economii de 700 de milioane de euro anual.