Proiectul Coresi Braşov aduce pe piaţa românească conceptul de shopping resort

E.D.
Comunicate de presă / 18 martie 2014

Immochan România aduce pe piaţa românească un nou concept, cel de shopping resort, prin lansarea proiectului Coresi în Braşov.

Proiectul Coresi, dezvoltat de Immochan România, se poziţionează pe piaţa autohtonă a spaţiilor comerciale ca shopping resort drept o destinaţie de petrecere a timpului liber, un spaţiu turistic şi un reper pentru întreaga regiune.

Amploarea zonei de atracţie şi potenţialul ei turistic, accesul la mijloacele de transport în comun şi infrastructura rutieră sunt argumentele unui trafic estimat pentru Coresi de 10 milioane de vizitatori pe an care vizează locuitorii Braşovului, pe cei din vecinătate, cât şi turiştii străini şi români.

Ideea creării unui shopping resort a fost una dintre premisele proiectului. Astfel că, în interiorul Coresi, au fost integrate puncte cheie de atracţie. Un exemplu în acest sens este zona centrală a proiectului, care va găzdui pe o suprafaţă de 1.500 mp un spaţiu de entertainment în care atât copiii cât şi părinţii îşi vor putea petrece timpul în mod activ. Astfel, pentru prima oară în România, "inima" unui centru comercial devine zonă dedicată petrecerii timpului liber.

În plus, în cadrul Coresi se vor regăsi şi alte puncte de atracţie, cum sunt cele patru piaţete care vor purta nume distincte, unde vizitatorii îşi pot petrece timpul liber în mod plăcut. Mai mult, fiecare dintre aceste piaţete va avea un punct de agrement definitoriu. De exemplu, una dintre ele va fi dedicată evenimentelor de tip concerte sau piese de teatru.

În toată zona centrului comercial există zone de lounge, mici spaţii de odihnă dedicate vizitatorilor. Pe lângă spaţiile interioare rezervate petrecerii timpului liber, în zona exterioară, Coresi va pune la dispoziţia vizitatorilor săi 30.000 mp spaţii verzi şi distracţie.

Un alt element al shopping resort-ului este zona destinată cinematografelor, care se întinde pe 3.200 mp şi care va reuni opt săli digitale, parte dintre ele multifuncţionale, putând fi transformate în săli de conferinţe, de teatru sau de recepţii.

Zona de food-court, adevărată ancoră a centrului, reprezintă peste 10% din suprafaţa totală a galeriei comerciale, cu 3.500 mp şi 1.000 locuri la mese. Zonele de fast-food, slow-food, bar şi lounge au fost gândite pentru crearea unei atmosfere în care clienţii să se regăsească oricare ar fi aşteptările lor. Pentru a întregi experienţa vizitatorilor, Coresi va amenaja platforma din faţa centrului comercial, astfel încât în timpul sezonului cald va cuprinde terasele restaurantelor găzduite la interior, clienţii având vedere spre Tâmpa, muntele emblematic al Braşovului.

"Coresi Braşov va fi mai mult decât un centru comercial, va fi unul dintre principalele puncte de atracţie ale oraşului, deopotrivă pentru locuitorii săi, dar şi pentru turişti. Noutatea absolută a proiectului Coresi este poziţionarea sa ca shopping resort, o reinventare a conceptului clasic de centru comercial", declară Tatian Diaconu, Director General al Immochan România.

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7397
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3041
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0232
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.6495

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb