Immochan România aduce pe piaţa românească un nou concept, cel de shopping resort, prin lansarea proiectului Coresi în Braşov.
Proiectul Coresi, dezvoltat de Immochan România, se poziţionează pe piaţa autohtonă a spaţiilor comerciale ca shopping resort drept o destinaţie de petrecere a timpului liber, un spaţiu turistic şi un reper pentru întreaga regiune.
Amploarea zonei de atracţie şi potenţialul ei turistic, accesul la mijloacele de transport în comun şi infrastructura rutieră sunt argumentele unui trafic estimat pentru Coresi de 10 milioane de vizitatori pe an care vizează locuitorii Braşovului, pe cei din vecinătate, cât şi turiştii străini şi români.
Ideea creării unui shopping resort a fost una dintre premisele proiectului. Astfel că, în interiorul Coresi, au fost integrate puncte cheie de atracţie. Un exemplu în acest sens este zona centrală a proiectului, care va găzdui pe o suprafaţă de 1.500 mp un spaţiu de entertainment în care atât copiii cât şi părinţii îşi vor putea petrece timpul în mod activ. Astfel, pentru prima oară în România, "inima" unui centru comercial devine zonă dedicată petrecerii timpului liber.
În plus, în cadrul Coresi se vor regăsi şi alte puncte de atracţie, cum sunt cele patru piaţete care vor purta nume distincte, unde vizitatorii îşi pot petrece timpul liber în mod plăcut. Mai mult, fiecare dintre aceste piaţete va avea un punct de agrement definitoriu. De exemplu, una dintre ele va fi dedicată evenimentelor de tip concerte sau piese de teatru.
În toată zona centrului comercial există zone de lounge, mici spaţii de odihnă dedicate vizitatorilor. Pe lângă spaţiile interioare rezervate petrecerii timpului liber, în zona exterioară, Coresi va pune la dispoziţia vizitatorilor săi 30.000 mp spaţii verzi şi distracţie.
Un alt element al shopping resort-ului este zona destinată cinematografelor, care se întinde pe 3.200 mp şi care va reuni opt săli digitale, parte dintre ele multifuncţionale, putând fi transformate în săli de conferinţe, de teatru sau de recepţii.
Zona de food-court, adevărată ancoră a centrului, reprezintă peste 10% din suprafaţa totală a galeriei comerciale, cu 3.500 mp şi 1.000 locuri la mese. Zonele de fast-food, slow-food, bar şi lounge au fost gândite pentru crearea unei atmosfere în care clienţii să se regăsească oricare ar fi aşteptările lor. Pentru a întregi experienţa vizitatorilor, Coresi va amenaja platforma din faţa centrului comercial, astfel încât în timpul sezonului cald va cuprinde terasele restaurantelor găzduite la interior, clienţii având vedere spre Tâmpa, muntele emblematic al Braşovului.
"Coresi Braşov va fi mai mult decât un centru comercial, va fi unul dintre principalele puncte de atracţie ale oraşului, deopotrivă pentru locuitorii săi, dar şi pentru turişti. Noutatea absolută a proiectului Coresi este poziţionarea sa ca shopping resort, o reinventare a conceptului clasic de centru comercial", declară Tatian Diaconu, Director General al Immochan România.