Experţii PwC România vor evalua pro-bono structura administrativă şi de cheltuieli a Camerei Deputaţilor în primul proiect de consultanţă privind eficientizarea activităţii instituţiilor publice efectuat vreodată în România, arată un comunicat remis redacţiei.
La sfârşitul procesului de evaluare, PwC România va emite un raport ce va conţine recomandări pentru eficientizarea şi optimizarea proceselor administrative şi financiare ale Camerei Deputaţilor, raport care va fi trimis către conducerea celei de a doua camere a Parlamentului. Procesul de evaluare va dura patru luni, iar raportul final va fi emis în cursul lunii mai 2011.
"PwC România a susţinut de foarte multă vreme necesitatea ca instituţiile publice să fie conduse pe baza aceloraşi criterii de eficienţă şi de responsabilitate care se aplică şi companiilor private. Suntem încântaţi că o astfel de iniţiativă s-a materializat şi ne vom folosi experienţa bogată în materie de consultanţă pentru sectorul privat spre beneficiul sectorului public, pentru a duce la îmbunătăţirea pe termen lung a funcţionării uneia dintre cele mai importante instituţii democratice din România", a declarat Dinu Bumbăcea, Partener, Liderul Departamentului de Consultanţă din cadrul PwC România.