Raiffeisen Bank anunţă că peste 10.000 dintre clienţi migrează în fiecare lună pe canalele digitale, numărul de clienţi Smart Mobile şi Raiffeisen Online depăşind pragul de 400.000 de persoane la sfârşitul lunii septembrie a acestui an.
"Este clar că până la finalul acestui an vom depăşi 450.000 de clienţi pe canalele online, pentru că ritmul de creştere este de aproximativ 10.000 de noi utilizatori pe lună. Clienţii îşi doresc o interacţiune cât mai simplă şi mai rapidă cu banca, aşteptările lor cresc odată cu evoluţia tehnologiei, iar noi trebuie să răspundem acestor cerinţe", a spus Florin Boldescu, Head of Digital Banking în Raiffeisen Bank, potrivit unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Raiffeisen Bank anunţă că numărul clienţilor persoane fizice care preferă să utilizeze Smart Mobile, aplicaţia de mobil, este aproape dublu faţă de cei care tranzacţionează sau îşi verifică conturile pe desktop, în Raiffeisen Online. În schimb, companiile preferă să utilizeze aplicaţia Raiffeisen Online şi fac exclusiv online 91% dintre plati.
"Ca trafic, am înregistrat 43,8 milioane de logari de aplicaţie anul acesta, aproape dublu faţă de aceeaşi perioada din 2016. Practic, avem în medie 5.600 de logari pe ora. S-au făcut peste 10 milioane de tranzacţii în aplicaţiile mobile, iar de la lansarea lui, în august 2016, widget-ul pentru Smart Mobile, care permite verificarea soldului fără logare, a înregistrat 29.000 de instalări", a adăugat Florin Boldescu.