Toate companiile componente ale Rautaruukki Group au adoptat un nou nume comun de marketing: Ruukki. Scopul acestei schimbări este concentrarea comunicării la nivelul întregului grup sub un singur brand. Toate brandurile de produs utilizate pînă în prezent de companiile membre ale grupului s-au transformat în brandul Ruukki. Adoptarea unui nume de marketing unitar este o extensie a modelului de business privind orientarea către client, lansat anul trecut.
Ca rezultat al implementării noii strategii, care include uniformizarea identităţii tuturor companiilor componente ale grupului, s-a produs şi schimbarea denumirii oficiale a companiei Rannila România. Astfel, noul nume al companiei este: Ruukki România. Toate celelalte elemente legale de identificare rămîn neschimbate.
Ruukki România a fost înfiinţată în anul 2001 ca reprezentanţă a grupului finlandez Ruukki, cel mai mare furnizor de oţel şi produse din oţel din Europa de Nord (inclusiv Ţările Baltice). Ruukki furnizează componente, sisteme complete şi soluţii metalice în domeniul cons-trucţiilor civile şi industriale. Grupul este prezent în 24 de ţări şi are pes-te 12000 de angajaţi, iar în anul 2004 a avut vînzări nete de 3,57 miliarde de Euro, cu o creştere procentuală de 21% faţă de anul 2003.