RBS România ţinteşte să ajungă la un număr de 150.000 de carduri de credit până la finalul acestui an, de la aproximativ 78.000 de unităţi la sfârşitul lui 2008, în condiţiile în care banca are o cotă de piaţă de 5%, care îi asigură poziţia a cincea în piaţă pe acest segment.
"Creştem foarte mult pe segmentul cardurilor de credit, cu 3.000 - 4.000 de carduri pe lună. Ţinta noastră este să ajungem la 150.000 de carduri de credit până la finalul acestui an. În prezent avem o cotă de piaţă de aproximativ 5%, suntem al cincilea jucător pe piaţa cardurilor de credit, în condiţiile în care am intrat pe acest segment la jumătatea lui 2006 şi am crescut foarte rapid", a declarat directorul diviziei de retail de la RBS România, Haris Hanif, citat de NewsIn.
El a explicat că, pe segmentul creditului de retail, banca se concentrează, în prezent, pe cardurile de credit şi pe împrumuturile ipotecare.
"Am devenit puţin mai conservatori în acordarea de credite, în contextul actual, de creştere a şomajului la nivelul economiei. Ne-am menţinut portofoliul de împrumuturi de retail la nivelul de anul trecut", a precizat Haris Hanif