După lansarea din 31 Ianuarie a proiectului strategic "Produceţi româneşte, vindem româneşte" la Timişoara, real,- Hypermarket continuă proiectul menit să întărească relaţiile dintre marii retaileri alimentari internaţionali şi producătorii autohtoni de produse alimentare la Oradea, arată un comunicat remis redacţiei
Principalele obiective ale noului proiect sunt rezumate de directorul general al real,- Hypermarket România, Michel Lamoot: "Ne propunem să avem din ce în ce mai multe produse locale pe rafturi, nu doar alimente, ci şi bunuri nealimentare, pentru a putea pune umărul la dezvoltarea durabilă a economiei româneşti. Prin acest program, vom oferi furnizorilor locali posibilitatea de a-şi desface mărfurile într-una dintre cele mai extinse reţele comerciale prezente pe piaţă, în condiţiile puse la dispoziţie de facilităţile comerţului modern. De asemenea, ne propunem aprofundarea legăturilor pe care le avem la nivel local cu micii producători, dar şi cu autorităţile locale, pentru a putea găsi noi şi noi oportunităţi de colaborare la nivel local şi regional."
Preşedintele Consiliului Judeţean, Radu Ţîrle, consideră că proiectul prezintă avantaje multiple: "Consiliul judeţean Bihor sprijină această iniţiativă. Cred că deschiderea şi orientarea spre producătorii locali sunt benefice pentru toată lumea. Această iniţiativă a real,- Hypermarket România poate constitui un stimulent pentru mediul economic bihorean. În acelaşi timp, consumatorii bihoreni vor putea găsi produse mai proaspete, de provenienţă şi de calitate controlabile, şi, poate, chiar la un preţ mai bun."