Profitul Electromagnetica Bucureşti (ELMA) a scăzut anul trecut la 6,6 milioane lei, de la 16,2 milioane lei în anul precedent, deşi veniturile au crescut cu 7,5%, la 429,1 milioane lei, potrivit datelor preliminare anunţate de companie.
Cheltuielile cu materiile prime şi consumabilele utilizate au crescut de la 293,2 milioane lei în 2013 la 336,5 milioane lei.
Compania avea la finele anului datorii totale de 61,6 milioane lei, mai mari faţă de cele înregistrate la 31 decembrie 2013, de 52,6 milioane lei.
Principalele activităţi ale companiei sunt furnizarea şi producţia de electricitate, producţia de corpuri de iluminat şi de echipamente de distribuţie şi măsurare a energiei.
Eugen Scheuşan, directorul general al companiei, ne-a declarat, într-un interviu recent, că Electromagnetica şi-a propus ca, în acest an, un sfert din cifra de afaceri înregistrată din vânzarea corpurilor de iluminat cu LED să provină din activitatea de export.
Potrivit domniei sale, societatea a înregistrat, anul trecut, o cifră de afaceri de circa 10 milioane de euro, din comercializarea corpurilor de iluminat cu LED, acest segment reprezentând aproximativ 80% din totalul vânzărilor Electromagnetica, în domeniul producţiei. Anul trecut, am înregistrat o cifră de afaceri de circa 10 milioane de euro, din comercializarea corpurilor de iluminat cu LED, acest segment reprezentând aproximativ 80% din totalul vânzărilor Electromagnetica, în domeniul producţiei. Cei mai mari acţionari ai Electromagnetica sunt Asociaţia Salariaţilor (29,6% din acţiuni) şi SIF Oltenia (24,9%).