Roborock, lider global în soluţii de curăţenie inteligentă, a investit peste 280 de milioane de dolari în cercetare şi dezvoltare în cei 10 ani de activitate, potrivit comunicatului emis redacţiei. Fondată în 2014, compania a revoluţionat industria aspiratoarelor robot, devenind în 2024 brandul numărul 1 global în acest domeniu.
"În timp ce sărbătorim un deceniu de inovaţie, succesul nostru este rezultatul direct al angajamentului Roborock faţă de cercetare, dezvoltare şi înţelegerea nevoilor în continuă evoluţie ale clienţilor noştri. Am împins mereu limitele tehnologiei de curăţenie inteligentă. Obiectivul nostru nu este doar să livrăm produse, ci să creăm soluţii de impact, fiabile, care îmbunătăţesc viaţa de zi cu zi şi aduc valoare clienţilor noştri la nivel global. Vom continua să prioritizăm inovaţia, excelenţa operaţională şi extinderea pe noi pieţe pentru a ne menţine poziţia de lider în industria caselor inteligente, şi în viitor", a declarat Quan Gang, preşedintele Roborock.
Roborock, încă de la înfiinţarea sa, a pus tehnologia în centrul strategiei sale. În 2017, compania a lansat primul său aspirator robot echipat cu tehnologia avansată LDS (Laser Distance Sensor) şi algoritmi SLAM (Simultaneous Localization and Mapping), care a revoluţionat industria prin precizie şi eficienţă. Acest succes a permis Roborock să câştige o cotă semnificativă de piaţă.
Pentru a menţine avantajul competitiv, Roborock a continuat să inoveze constant, introducând progrese precum Map Visualization, VibraRise Technology şi RockDock Ultra, care au consolidat poziţia companiei ca lider în soluţii de curăţenie inteligentă. Aceste tehnologii au îmbunătăţit eficienţa, automatizarea şi rentabilitatea produselor, aspecte importante atât pentru consumatori, cât şi pentru afaceri.
Compania a investit 63 de milioane de dolari (460 milioane de yuani) în propria fabrică, inaugurată în aprilie 2023, care produce lunar 700.000 de aspiratoare robot. Fabrica include zone de testare avansate şi staţii de simulare pentru a asigura calitatea şi durabilitatea produselor.
Opinia Cititorului