2018 a fost anul cu cea mai intensă activitate sportivă în reţeaua 7card, utilizatorii reţelei adunând 1.863.000 ore de mişcare, echivalentul a 77.525 de zile şi a 213 ani, în care au ars un milliard de calorii, arată un studiu care analizează activitatea abonaţilor celei mai mari reţele de centre sportive din România, în perioada ianuarie-decembrie 2018, conform unui comunicat remis Redacţiei noastre.
7card este un abonament unic la o reţea de peste 650 de centre sportive, aproximativ 70% din totalitatea centrelor sportive şi de relaxare din România. Abonamentul este oferit ca beneficiu extrasalarial angajaţilor din peste 1.500 de companii şi pe parcursul anului 2018 a fost folosit de peste 70.000 de angajaţi. În 2018, la şapte ani de la înfiinţare, compania care a lansat abonamentul 7card, Benefit Seven, a ajuns la o cifră de afaceri de 7 milioane de euro.
Studiul arată că 53% dintre abonaţii activi sunt femei şi 47% bărbaţi. Media de vârstă a utilizatorilor este de 30 de ani, în timp ce 26 de ani este vârsta abonatului cu cele mai multe vizite la centrele de relaxare şi sport, se mai arată în comunicat.
Andrei Creţu, co-fondator 7card, a declarat: "Vârsta abonatului cu cele mai multe vizite la centrele din reţeaua 7card este mai mică cu trei ani în 2018 faţă de 2017, iar vârsta medie a scăzut cu un an, la 30, ceea ce arată că sportul a devenit o prioritate în viaţa tinerilor. Sunt încurajaţi, în acelaşi timp, şi de angajatori, care vor să îşi fidelizeze angajaţii tineri. De altfel, abonamentul la sport este un beneficiu extrasalarial pe care peste 1.500 de firme şi instituţii din sistemul public l-au oferit salariaţilor, în 2018, şi ne aşteptăm ca numărul lor să crească la 2.000 anul acesta".