Începând de astăzi, de la ora 18.30, televiziunea de sport a Romtelecom, Dolce Sport, are o nouă identitate vizuală, schimbare făcută în contextul în care pe parcursul verii se vor difuza campionatul Euro 2012 şi Jocurile Olimpice de la Londra, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Cu această ocazie, toţi abonaţii Dolce vor putea urmări gratuit în perioada 1 iunie-1 iulie 2012 canalul Dolce Sport, indiferent de tipul de pachet ales pentru serviciul de televiziune, a mai precizat operatorul.
"Noua identitate vizuală a postului este o consecinţă firească a dezvoltării accelerate a posturilor Dolce Sport în cei aproape doi ani de la lansare, iar brandul trebuie să reflecte evoluţia acestei realităţi. Noul brand este mai dinamic, mai expresiv, mai puternic şi mult mai aproape de identitatea brandului Romtelecom şi a sub-brandurilor sale. Brandul Dolce Sport este deja cunoscut de circa 80% dintre români şi a reuşit să adauge o notă de divertisment seriozităţii şi competenţei cu care este asociat brandul Romtelecom", afirmă Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie şi Comercial Rezidenţial, Romtelecom.