"Marul lui Adam" este noul spot de imagine al berii Ciuc. Ideea acestuia a pornit de la senzaţia specială provocată de deschiderea sticlei de Ciuc. Un tînăr simpatic îi cere barmanului pe un ton "cît se poate de serios" un Ciuc, precum personajele din filmele western care îşi comandă băutura preferată. Dar sunetul produs la deschiderea sticlei de bere stîrneşte o reacţie neobişnuită: personajul principal îşi micşă necontrolat Mărul lui Adam, în aşteptarea berii. Se pare că "efectul Ciuc" este molipsitor, pentru că, în momentul în care eroul îşi primeşte băutura preferată, alţi muşterii, cu feţe la fel de haioase, îşi mişcă involuntar "Merele", în ritmul melodiei "Where's Your Head At" a lui Basement Jaxx.
Spotul a fost realizat de Saatchi & Saatchi in colaborare cu Saga Film, sub bagheta regizorului britanic Marlon Griffin.