Safety Broker, împreună cu banca de investiţii regională BAC România, a lansat astăzi un nou magazin online de asigurări, www.goya.ro, conform unui comunicat.
Proiectul, dezvoltat pe parcursul a 3 luni, a presupus o investiţie totală de peste 600.000 de euro, incluzând aici concepţia şi realizarea site-ului în sine dar şi bugetul alocat campaniei de marketing aferente.
"Obiectivul nostru este ca www.goya.ro să devină liderul pieţei de asigurări online în 1-2 ani. Investiţia pe care am făcut-o acum vine să reconfirme potenţialul pieţei de asigurări online din România, estimată la circa 45 milioane de euro", a declarat Viorel Vasile, Managing Partner al Safety Broker.
"Am decis să ne implicăm în proiectul www.goya.ro, datorită potenţialului semnificativ de creştere al pieţei de asigurări online din România pe termen lung. În momentul de faţă, mai puţin de 3% din asigurările non-life sunt încheiate prin canalul online, ceea ce reprezintă unul dintre cele mai joase niveluri de penetrare a distribuţiei de asigurări online din Europa", spune
Arin Ion - Partner, BAC România.
www.goya.ro permite vizitatorilor să încheie online asigurări auto, RCA şi Casco, de locuinţă, viaţă, sănătate şi de călătorie în străinătate, punându-le la dispoziţie toate informaţiile despre riscurile acoperite şi excluderile poliţelor, se precizează în comunicat.