"Samsonite International", producător american de genţi de voiaj, ar putea obţine până la 11,7 miliarde dolari HK (1,5 miliarde dolari americani) din oferta publică iniţială pe care o va lansa la Bursa din Hong Kong.
"Samsonite" oferă 671,2 milioane de titluri, la un interval de preţ de 13,50 - 17,50 dolari HK fiecare, potrivit unor documente obţinute de Bloomberg News. Compania va stabilit preţul final pentru ofertă la data de 9 iunie şi va începe să vândă acţiuni în 16 iunie.
De vânzarea acţiunilor "Samsonite" se vor ocupa "Goldman Sachs Group" Inc., "HSBC Holdings" Plc, "Morgan Stanley" şi "Royal Bank of Scotland Group" Plc. "Samsonite" va lista 82% din capitalul său.
"Samsonite", care distribuie genţi de voiaj sub mărcile Samsonite şi American Tourister, consideră că piaţa din China are cel mai mare potenţial de expansiune. Compania vrea o cotă de piaţă de 35% în China, în cinci ani, faţă de 12,5% în prezent, potrivit afirmaţiilor lui Ramesh Tainwala, preşedintele companiei pentru regiunea Asia-Pacific şi Orientul Mijlociu. Vânzările "Samsonite" au sporit cu 50% în China, în 2010.