Supermarketul online Sezamo anunţă creşterea sortimentaţiei de Pet Shop, categoria Pisici, cu 30% prin aducerea de noi mărci, dar şi dezvoltarea brandurilor deja existente. În plus, în următoarele două săptămâni, anunţă reduceri de până la 30% la produse selectate din această categorie. Printre brandurile disponibile vor fi Applaws, Schesir, Royal Canin şi Optimeal, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Conform datelor, 70% dintre clienţii Sezamo care cumpără produse din categoria Pet Shop aleg produse pentru pisici şi cheltuiesc în medie 50 de lei per achiziţie.
"Clienţii noştri sunt mari iubitori de animale, aşa că era naturală dezvoltarea acestei categorii. Ne-am uitat la obiceiurile de consum, am discutat cu clienţii şi am realizat că produsele dedicate animalelor de companie fac parte din coşul săptămânal, astfel că întreaga categorie depăşeşte astăzi 500 de produse", a declarat Cristian Sălceanu, CEO Sezamo.
Cel mai cumpărat produs din Pet Shop este hrana umedă la plic sau mult iubitul pliculeţ, aşa cum este cunoscut de către feline. Sortimentele preferate de către clienţii Sezamo sunt cel pentru pisicile sterilizate şi cel pe bază de somon. Din punct de vedere valoric, cel mai mult se cheltuie pentru aşternut igienic, mai exact pe aşternut silicatic sau tip bentonită, se arată în comunicat.
În oferta Sezamo se regăseşte şi brandul propriu, Pauu, care se adresează atât pisicilor, cât şi câinilor, iar în viitor, pe lângă mâncare, va include şi accesorii pentru pisici.
Clienţii noi pot să testeze produsele supermarketului online gratuit, în limita a 50 de lei, folosind un cod special, ofertă valabilă timp limitat, pe categoriile dedicate. În plus, comandând online, clienţii vor economisi astfel timp preţios, fără a mai sta în trafic şi în aglomeraţie, se precizează în comunicat.
Sezamo este un adevărat one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraş, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piaţă, pescărie, pet shop. Supermarketul colaborează cu furnizori şi producători locali care împărtăşesc viziunea lor privind sustenabilitatea. Prin acest tip de parteneriate se asigură clienţilor cele mai proaspete şi de cea mai înaltă calitate produse, în timp ce supermarketul sprijină astfel afacerile locale şi reduce amprenta de carbon asociată transportului pe distanţe lungi.
Produsele sunt livrate către clienţi din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureştiului, care include spaţii de depozitare ambientală şi unităţi cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiţii cât mai bune şi reducerea costurilor de energie, se menţionează în comunicat.